Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hi, polo heeft meedraaiende cross/offroad footsteps voor de XLV 650, voor de 600 stond er niet bij, geen idee of ze ook op de 600 passsen. De prijs...oeps......149.- eurie.......
Ik heb bij Ad Mies zwarte polisport handkappen gekocht, past goed op een PD10, 35.- (incl die verhogingskapjes ), lijkt mooi hoor
Acerbis(ik vermoed 2x zo duur) heeft metalen bevestigings onderdelen en dat kan wel een beetje gepiel zijn omdat dat geen milimeter 'meegeeft' heb ik van horen zeggen. Deze polisports heb ik er zelf op gezet, even de buitenkant van de rubberhandvatten opensnijden. Ik heb een ringetje gelegd over de klembus (die in het stuur verdwijnt) van de rechter handkap, anders kwam het gas niet goed terug door teveel weerstand omdat het uiteinde v/h rubberhandvat tegen het kunststof kwam. Door de ring gaat de bus plus minus anderhalve milimeter minder ver in het stuur en komt dus niet meer tegen het handvat, simpel. Ik zou er een foto van kunnen maken maar weet niet hoe ik dat op dit forum moet krijgen. gr. San
Op het Duitse forum staat een set van die brede stepjes voor ik meen 50 tientjes.
Wat ook kan en veel goeiekoper is: buig een dikke stalen strip in een lus en las die om de bestaande step. Even met een flex bijpunten en klaar.
gr
hans
hier dus:
www.transalp.de/cgi-bin/anzeigen/index.c...6029&query=retrieval
Kost wel wat maar daar betaal je dan ook voor.