Valbeugels XL700 van HEED

15 juli 2019 07:56 - 15 juli 2019 07:57 #1 door wietsehm
Valbeugels XL700 van HEED werd gestart door wietsehm
Hoi MotorMaatjes,

Al een tijd niets gepost; daar breng ik nu verandering in.
Ik rij nu ruim een jaar de Transalp 700. En in alle eerlijkheid; op de Nederlandse snel- en B-wegen vind ik er niet zo veel aan.
Maar in de heuvels en bergen; dan wordt het een heel andere brommer! 🤗🏍

Na een recentelijk midweekje in de Eifel wist ik het zeker; ik blijf nog even bij deze motor. Want niet alleen haarspeltbochten in zijn 3 zijn tof, maar ook bospaadjes blijken een Groot Plezier! Allen heb ik hier geen ervaring mee, dus moesten er maar valbeugels komen.
Een beetje googelen leerde mij dat ik eigenlijk alles lelijk vond, behalve die van Heed. Zie hier:



Wilde ik gewoon graag en met jullie delen. Een stoere look voor €135,-!

Ps: ook leuk: led-stripjes op die foeilelijke handkappen (er is tenminste ruimte zat daar.....). Voor nog geen €7,- heb je runninglights die oranje mee-knipperen. Zo voel ik mij net een wannabe-AT 😂🤘🏼

Honda XL 700 va - Honda ST1100 'Pan European'
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2019 09:34 #2 door Goobi
Beantwoord door Goobi in topic Valbeugels XL700 van HEED
Mooi setje valbeugels! Ziet er superdegelijk uit en blijven hopelijk ongebruikt ;)

Transalp XL650V (2002) > Transalp XL700VA (2008) > Africa Twin CRF 1000L DCT (2019)
YouTube: bit.ly/36NiKLy

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2019 11:00 #3 door jagerb
Beantwoord door jagerb in topic Valbeugels XL700 van HEED
Ik zit zelf ook te twijfelen voor een setje van HEED voor op mijn 650. Ziet er inderdaad goed uit!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2019 21:44 #4 door STC
Beantwoord door STC in topic Valbeugels XL700 van HEED
Je kan niet snel zeggen dat valbeugels eruit zien alsof het erbij hoort, maar dit komt aardig in de buurt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2021 13:21 #5 door Wouter
Beantwoord door Wouter in topic Valbeugels XL700 van HEED
Mooi man, maar een andere vraag waar heb je die mooie in kleur topcover vandaan. ik ben sinds kort eigenaar van de xl700 2007 en heb geen topcover die ik dus zoek het liefste in kleur!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2021 08:41 #6 door wietsehm
Beantwoord door wietsehm in topic Valbeugels XL700 van HEED
Hoi Wouter, Ik had gewoon geluk en vond een tweedehands aanbieder via marktplaats. Vroeg er 50 euro voor.......

Onder je buddyseat staat je kleurcode. Een autospuiter kan voor weinig iedere koffer in de juiste kleur brengen.

Succes met zoeken

Wietse

Honda XL 700 va - Honda ST1100 'Pan European'

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2021 16:55 #7 door Wouter
Beantwoord door Wouter in topic Valbeugels XL700 van HEED
oh top! gevonden inderdaad die kleurcode. handig! ik heb m pas een week en mn eerste motor. dus even zoeken hoe het werkt allemaal:-). Rijd fijn!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2023 19:28 #8 door Wouter
Beantwoord door Wouter in topic Valbeugels XL700 van HEED
Inmiddels lid geworden trouwens... en vorig jaar voor de offroad training bij Berrt ook deze valbeugels gemonteerd incl de bijpassende tasjes. En de markplaats schijnwerpers beugelen er ook mooi op. Blijven mooie beugels vanwege de hoogte ook erg fijne bescherming! Thanks dus nog voor de tip.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.213 seconden