Remleiding TA 650

11 aug 2019 19:18 #1 door jagerb
Remleiding TA 650 werd gestart door jagerb
Als ik mensen zie upgraden naar staalomvlochten leidingen gaan ze vaak direct vanaf de pomp naar de klauw. Waarom niet de oude harde leidingen rond de kroonplaat hergebruiken? Is hier een speciale reden voor? Mij lijkt het wel zo makkelijk, en tevens hoef je ook niet bang te zijn dat de leidingen ergens achter blijven haken o.i.d. bij het inveren van de vork.

Wat het voor mij ook aantrekkelijker maakt is het feit dat ik dan vanaf de pomp naar de harde leiding een langer stuk kan nemen omdat mijn stuur op risers staat.

www.mlmparts.com/nl/hel-maatwerk-rvs.html Hier kan je bijvoorbeeld precies aangeven hoe lang je hem wilt hebben, en welk type fitting. en Klopt het dat de harde leidingen op de alp een "schroeffitting" hebben?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2019 19:31 #2 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Remleiding TA 650
Op die harde leiding past geen enkele fitting op. Je kunt ze wel speciaal laten maken maar je betaald de hoofdprijs.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2019 20:10 #3 door jagerb
Beantwoord door jagerb in topic Remleiding TA 650
Ah, dat verklaard een hoop. Ik zie trouwens dat hij daar eerst naar 1 gaat en dan naar de ander, ipv 2 vanuit de pomp. Waar had je die set vandaan? En zijn er nog speciale dingen waar je daarbij op moet letten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2019 21:44 #4 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Remleiding TA 650
Allemaal niet zo moeilijk.
Je meet gewoon wat je nodig hebt aan lengte en koop er een dual plunjer bij.
Die zet je op de rechter remklauw envandaar steek je over het spatbord naar de linker klauw.zorg wel dat hij dan vrij hangt.
Je kunt de dual natuurlijk ook op de rempomp zetten maar dan heb je meer leiding nodig.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2019 21:49 #5 door jagerb
Beantwoord door jagerb in topic Remleiding TA 650
dank!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.083 seconden