ha Pim,
dan wordt het inderdaad tijd voor nieuwe cdi's. Slechts 1 vervangen die waarschijnlijk net zo oud is als de kapotte voelt dan ook niet als een oplossing. Het zou me niet verbazen als dit nog de originele cdi's zijn, tenzij de vorige eigenaar/eigenaren als eens de cdi's hebben vervangen, Ik heb de motor nu een aantal jaar, heb ze nooit vervangen, maar ben zeker niet de eerste eigenaar. De history is me verder ook niet bekend eigenlijk.
de cdi's zitten nog in de 'verkeerde' ophangrubbers, maar daaruit heb ik de bodem gesneden waardoor ze nog een cm naar onderen kunnen zakken. Verder rij ik met een AT zadel, weet 100% zeker dat het zadel niet op de cdi's heeft gedrukt, daarvoor is simpelweg teveel ruimte daar.
laadspanning kan ik zien op het metertje op het dashboard, die zit meestal tussen 12 en 14 (accu is motobatt en heeft me sinds de installatie 2jr geleden nooit meer laten staan).
zal de ignitech bestellen, die doet het goed als ik de reacties daarover lees.