Weet iemand of er schokkende technische verschillen zijn tussen de trans alp XL700 V model 2012 en 2013. Of wellicht suggestie waar ik dit zou kunnen vinden.
Met mijn Google-kennis kom ik niet aan de juiste info.
Volgens mij zijn de 700 modellen nooit echt groot veranderd.
Dingetjes om op te letten bij eventuele aanschaf :
- tankmeter die goed werkt. Als hij niet goed werkt, dan kun je het als onderhandelingspuntje gebruiken. Reparatie bij de dealer is kostbaar, maar ik heb wel een meer betaalbare oplossing zonder de hele brandstofpomp te moeten vervangen
- Temperatuur en ventilator. Even kijken of de boel netjes op warmt tot ca. 103/104 graden en dan weer goed af koelt op de ventilator.
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.
Behalve kleurvariaties zijn er geen wijzigingen geweest.
Van de vroege 700 modellen is er een versie zonder ABS geweest, maar die heb ik in Europa nog niet gezien.
Als je er een wil aanschaffen let dan ook op wanneer de kleppen voor het laatst gesteld zijn. Dat is geen ingewikkelde klus, maar wel een tijdrovende en dus duur als je het moet laten doen