Ik gebruik een simpele paddockstand, zo ongeveer als hieronder:
Het ding is simpel in de breedte aan te passen, dus voor élke motor met gewone (niet eenzijdige) achterbrug geschikt.
Nadeel is dat de motor wel iets naar achter komt bij het opbokken omdat hij over de bogen rolt, daar moet je rekening mee houden. Er zijn ook vergelijkbare met wieltjes er aan, die rolt dan ‘onder de motor door’. Als het goed is dan
Deze oa bij Louis:
www.louis.nl/artikel/universele-paddocks...6EAQYJCABEgLgZPD_BwE
Maar goed, dan heb je je voorwiel nog niet de lucht in. Je zou ‘m kunnen combineren met een minikrikje:
Deze zet je dan onder het blok of de carterbeschermer. Ik weet niet of dat bij een 700 stevig genoeg is, dat moet je zelf even beoordelen, bij mijn 600’s gaat dat goed.
Krikje vind je oa bij HBM:
www.hbm-machines.com/producten/motorheft...gEAQYAiABEgL2K_D_BwE
Je zou ook kunnen proberen om het met alléén een krikje af te kunnen door die afwisselend wat meer naar achter, of juist wat meer naar voor te plaatsen en zo het achter- óf het voorwiel te liften. Of precies in het midden voor beide wielen
Maar goed, dan moet de motor wél stevig op het krikje staan, geen idee of de onderkant van de 700 vlak genoeg is.
Tip: draai een wielas bijv al los zolang de motor nog op zijn wielen staat en pas weer vast als hij weer terug op zijn wielen is. Je wil niet té veel kracht op eea zetten en je héle motorfiets van het bokje af zien kukelen!
Succes met de keuze.
Grtz,
René