Inhouden tussen 1500 en 3000 toeren?

15 dec 2009 18:30 #1 door brings
Inhouden tussen 1500 en 3000 toeren? werd gestart door brings
Een vriend van mij heeft een Transalp, die staat in het buitenland en hij schetste het volgende probleem.
Starten prima
Stationair lopen prima
Als hij weg wil rijden en gas geeft valt hij dood, bij volgas geven loopt hij weer goed.
Toerenteller blijft het doen, lijkt mij niet de cdi.
Ik heb geen andere gegevens van deze alp maar misschien hebben jullie dit probleem ook gehad.

Hans



Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2009 21:51 #2 door Timy
Beantwoord door Timy in topic Inhouden tussen 1500 en 3000 toeren?
Lijkt een beetje op een probleem die Richie (een ander forumlid/vriend) een tijd geleden had.
Wij hebben toen zijn complete carburateur eraf gehaald, schoongemaakt en nagelopen.

Hier deed de Alp het weer naar behoren.

Ik gok op een probleem in de carb.
Dit kan zijn bijv: een kromme vlotternaald zijn, scheurtje in één van de rubbertje, vuiltje in de sproeier etcetcetc. Wij hadden uiteindelijk de handigheid dat in 15-20min de complete carb was demonteerd. Dus ansich een redelijk gemakkelijk karwei.

Liberté - Egalité - Fraternité

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2009 23:25 #3 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic Inhouden tussen 1500 en 3000 toeren?
Bij mij heeft ooit bij een motor die ''inhield'' brandstof reiniger goed geholpen. Gewoon bij het tanken in de benzine doen. Rijden, motor nachtje laten staan volgende dag weer rijden, bij mij hielp het goed. Verontreiniging, vuilafzetting,vergomde benzine: dit spul reinigt en kan op een makkelijke manier worden gebruikt, wie weet helpt het bij hem ook!

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.064 seconden