Project Perfect Fearings

22 mei 2021 19:47 - 22 mei 2021 19:50 #1 door The Headless Horseman
Project Perfect Fearings werd gestart door The Headless Horseman
Ik heb al wat langer een (aangepaste) RD04 tank op mijn Transalp, met daarbij een zelf geknutseld gewei, dashboard én een kuip op basis van een ehhh KTM 620 kuipje denk ik?

Hier een foto voor het idee:





Nou werd er recent op het forum een kuip van Perfect Fearings voor een RD03/04 aangeboden, voor een mooie prijs en daar had ik dus wel interesse in 😊





Vandaag heb ik het barre weer getrotseerd en de kuip opgehaald bij Dale. Het plan was om éérst even te passen, maar de valbeugel zat in de weg. Daarom even ‘op zicht’ gekeken, de gok genomen en de kuip mee naar huis genomen.
Een foto van onderweg, dat moet vást een gek gezicht geweest zijn 😁





Vanmiddag thuis tóch maar even snel de valbeugels er af gehaald om te kijken of het een beetje past. Dát doet het 😎
Hier een plaatje voor het idee:





De voorlopige conclusie:
- er zal sowieso een nieuw kuipframe in moeten, dat word dus weer knutselen.
- het spatbord zit te hoog.
- de koplampjes zitten éxact op de juiste hoogte, maar wel te ver naar achter en bovendien zijn de gaten in de kuip véél te groot, dus dat moet anders.
- het is nog maar de vraag of de valbeugels weer terug kunnen, maar wellicht zijn ze ook niet meer nodig.

Het plan is om komende winterperiode eens te kijken of het haalbaar is om deze kuip definitief te gaan gebruiken.
Misschien maak ik eerst maar eens een ritje om te zien of hij bevalt kwa hoogte van het ‘ruitje’ bijv.

De vorderingen zal ik in dit topic bij houden!

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 20:16 #2 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Project Perfect Fearings
Leuk bezig René !

Dapper om met die stevige wind zo'n kuipdeel zo te vervoeren !

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.285 seconden