Temperatuur blijft laag

28 juli 2021 21:42 #1 door Ilja
Temperatuur blijft laag werd gestart door Ilja
Hallo, ik heb sinds kort mijn eerste transalp 600 uit 98 pd10.
Hij rijdt fantastisch maar de temperatuur blijft onder het midden van de meter. Ik heb de thermostaat al vervangen en het sensortje in de radiator bij de koelvin, maar nog steeds gaat de temperatuur meter maar net tot een kwart toch voelt het blok en alle leidingen heet aan maar de koelvin slaat ook niet aan. Wie heeft hier ervaring mee?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2021 21:56 #2 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Temperatuur blijft laag
Wen er maar aan, je moet heel erg je best doen om de meter uit te laten slaan (lees anderhalf uur stapvoets over de randweg eindhoven als het 32 graden buiten is). En de fan slaat wel op tijd aan hoor, maar dat duurt best lang.

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2021 09:09 #3 door Simen
Beantwoord door Simen in topic Temperatuur blijft laag
Dat is vrij normaal volgens mij. De wijzer van mijn teller slaat eigenlijk ook nooit verder als een kwart uit.
De teller loopt bij mij alleen verder op als het erg warm weer is en ik aan het file rijden ben of dergelijke.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2021 18:47 #4 door Zijspan
Beantwoord door Zijspan in topic Temperatuur blijft laag
De standaard sensor gaat ook pas werken als de koelvloeistof 100 graden is. En omdat de sensor onder in de radiateur zit is de koelvloeistof al wat afgekoeld voordat het de sensor bereikt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.076 seconden