Safetylights demonteren

13 aug 2021 17:52 #1 door Bas
Safetylights demonteren werd gestart door Bas
Dag allen,

Ik heb laatst van een particulier als eerste motor een supergave XL 600V Transalp uit 1996 gekocht en ik was helemaal klaar om ervan te gaan genieten. De verkoper had al even aangestipt dat er een mechanisme in zat om in de file te rijden. Handig zou het zijn. Tijdens de eerste rit naar huis merkte ik dat ik eerder een op een kerstboom leek dan op een motor. De richtingaanwijzers zijn voortdurend in de war, tikken aan alle kanten en de lichtschakelaars doen ook niet wat ze zouden moeten doen. Nu heb ik onder het zadel een 'safetylights' basic gevonden die ik heel graag zou willen verwijderen om de verlichting in originele staat weer te herstellen. Nu kan ik hier helemaal niets over vinden op het net.

Ik zag dat hier voornamelijk al juridische discussies over zijn gevoerd. Weten jullie wellicht ook hoe je ervanaf komt? Kan ik alles gewoon loshalen?

Alvast dank!

Groet,
Rodebas


Transalp XL600V 1996
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 18:09 #2 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Safetylights demonteren
Ha Bas,

Gewoon de plus van dat ding doorknippen et voila. Heb ik ook gedaan toen hij stukging. Of je komt bij mij langs, als ik hem dan mag hebben haal ik hem er helemaal uit voor je!

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2021 15:04 #3 door Bas
Beantwoord door Bas in topic Safetylights demonteren
Dag Jeroen, dank voor het aanbod! Het is ondertussen gelukt! Gewoon alles losgehaald en de originele verlichting werkt weer. Groet, Bas

Transalp XL600V 1996

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.075 seconden