- Berichten: 57
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb nu een soort zelfde ervaring. Accu is met deze kou in het weekend aan de druppellader zodat maandochtend vroeg geen problemen zijn met starten.
Echter na een rit van 50 min. em Dimlicht aan, 'smiddags ni9et meer starten als je naar huis gaat.
Uiteindelijk met een startje van een collega op weg.....echter als je het DIM licht aan doet zie je de wijzers van de Tellers helemaal heen en weer gaan. Als ik op startslicht zet....geven ze goed aan. Thuis gekomen....niet meer te starten ook. Dus wordt niet meer bijgeladen. (Spanningsregelaar?)
Is het nu toch beter de accu en de spanningsregelaar samen te vervangen ?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb nu een soort zelfde ervaring. Accu is met deze kou in het weekend aan de druppellader zodat maandochtend vroeg geen problemen zijn met starten.
Echter na een rit van 50 min. em Dimlicht aan, 'smiddags ni9et meer starten als je naar huis gaat.
Uiteindelijk met een startje van een collega op weg.....echter als je het DIM licht aan doet zie je de wijzers van de Tellers helemaal heen en weer gaan. Als ik op startslicht zet....geven ze goed aan. Thuis gekomen....niet meer te starten ook. Dus wordt niet meer bijgeladen. (Spanningsregelaar?)
Is het nu toch beter de accu en de spanningsregelaar samen te vervangen ?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Volledigheidhalve moet ik erbij zeggen: De meest complete meting is (maar dat kan dealergeld kosten): afgegeven vermogen dynamo laten meten, is ok of niet ok. Indien nodig moet die vervangen. Indien ok, nieuwe accu plaatsen en laadspanning meten, is ok of niet OK. Indien nodig moet die vervangen. Je accu moet je sowieso vervangen, die is overleden.
Suc 6!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
ik zou toch eerst de spanningsregelaar verdenken
ten eerste simpel te controleren en resultaat is vrij snel te zien(kwestie van een ruil deel)
de dynamo vervangen is wel te doen maar kost gewoon meer werk
en moet je zien als laatste resort
zijn de spoelen van de dynamo al gecontroleerd op interne sluiting (wat vaak de reden is bij het stuk gaan)
er komen drie gele draden uit de dynamo en deze mogen ondeling geen contact met elkaar hebben(op een kleine weerstand na maar zeker geen contact met massa.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.