Beste Dero rijders, even advies gevraagd. Gisteren is op de weg naar huis waarschijnlijk de achterste klemring of pakking kapot gegaan en maakt de motor verschrikkelijke herrie
Nu heb ik hier al een en ander over gelezen maar vind het nog moeilijk om de juiste spullen terug te kopen en waar ik dit dan kan kopen.
Ik wil eigelijk het materiaal al besteld hebben voor ik het uit elkaar schroef, aangezien ik er nu nog mee kan rijden indien nodig.
Kunnen jullie mij helpen aan de afmetingen van de klem op de achterste cilinder(zit er überhaupt verschil tussen de achterste en de voorste?)
Ik heb gelezen dat de pakking bussen origineel te klein zijn en dat er geadviseerd wordt om er 1,5 pakking in te stoppen.
Kunnen jullie mij aangeven de diameters en waar ik deze kan bestellen? Dus klem(liefst VWklem aangezien deze breder is) en de pakkingen?
In het Haynes werkboek kan ik het niet precies vinden ook niet op bike parts.
Dan de vraag: als je toch met je uitlaat bezig bent is het dan verstandig om direct alle pakkingen/klemmen en uitlaatringen(cilinder/uitlaat te vervangen.
Ik kan mij voorstellen dat als je met de uitlaat bezig gaat dat er speling komt op de overige verbindingen van de uitlaat.
www.nr1motor.nl/exhaust-coupling-seal-a3...or_ids%5B0%5D=819077
www.bike-parts-honda.com/honda-motorcycl...T3S1/F__2000/2/11849