Valbeugels + Lampen ivm zichtbaarheid. Reacties gewenst!

17 aug 2010 18:41 #21 door NiCoAT

Idd, zoals Nikotech zegt. Bij mij werkt het door het grootlicht schakelaar langer dan een seconde in te houden, dan gaat er een ledje knipperen (ingebouwd naast het dashboard), laat je de schakelaar los en gaan je mistlampen aan. Led blijft nu aanstaan zodat je weet dat de mistlampen aan zijn. Om ze uit te zetten: zelfde procedure. Scheelt je een extra schakelaar en je hebt de handen altijd aan het stuur.

Gr,
Ronald

Klinkt goed.
Heb je wat meer info over die switch?
Waar is het te koop?

Groet NiCo

Dat 20% van de Nederlanders gelooft dat een 5% van de bevolking onze indentiteit bedreigt, bewijst maar één ding: dat het onderwijs beter moet!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2010 21:29 #22 door Menno

Ik heb nog twee setjes van de autoswitch liggen. Een gebruikt en een ongebruikt exemplaar. Heb je interesse, kijk dan ff bij motobozzo wat ze kosten en doe mij een voorstel....

17 aug 2010 21:40 #23 door Nikotech

Ik heb nog twee setjes van de autoswitch liggen. Een gebruikt en een ongebruikt exemplaar. Heb je interesse, kijk dan ff bij motobozzo wat ze kosten en doe mij een voorstel....

Hé gozer je gaat toch niet zomaar de voor MIJN bestemde nog steeds bij jouw liggende autoswitch verpatsen ?!??!

Wil hem nog steeds hebben hoor !!!

Zorgen moet je niet maken, zorgen moet je doen ......

Bijlage:
<< Klik op het plaatje voor mijn website.

17 aug 2010 22:11 #24 door Menno

Hij ligt al bijna twee jaar stof te verzamelen.... En jij bent alweer een paar brommers verder volgens mij.... Maar als je hem nog steeds wilt hebben, den regelen we dat toch!

17 aug 2010 22:30 #25 door Nikotech

Hij ligt al bijna twee jaar stof te verzamelen.... En jij bent alweer een paar brommers verder volgens mij.... Maar als je hem nog steeds wilt hebben, den regelen we dat toch!

Kijk,  wat onder het stof ligt vergaat niet, al had ik je wel wat properder verwacht :) Haha

En tja dat we de algelopen tijd (twee jaar pas :) )  geen tijd hebben gevonden/genomen e.e.a. te monteren daar zullen we beide debet aan zijn.

Ik zeg ......stuur hem maar naar me op of ............. zal ik "ooit" eens bij je langs rijden ? ( al kan ook weer "ff" duren, HiHi )

Heb "ondertussen" wel een paar mooie lampjes gescoord

Zorgen moet je niet maken, zorgen moet je doen ......

Bijlage:
<< Klik op het plaatje voor mijn website.

17 aug 2010 23:04 #26 door RonaldV

Klinkt goed.
Heb je wat meer info over die switch?
Waar is het te koop?

Groet NiCo

Heb ze samen met de lampen gekocht bij motobozzo, maar de autoswitch zelf kun je ook bij andere zaken kopen, of bij TallGuy dus...
;)

18 aug 2010 05:41 #27 door NiCoAT

Heb ze samen met de lampen gekocht bij motobozzo, maar de autoswitch zelf kun je ook bij andere zaken kopen, of bij TallGuy dus...
;)

Kennelijk zijn niet meer te koop, NiKo schijnt al oude afspraken te hebben ::) Ik ga eens kijken waar en wie die MotorBozo zit.

Dat 20% van de Nederlanders gelooft dat een 5% van de bevolking onze indentiteit bedreigt, bewijst maar één ding: dat het onderwijs beter moet!!!

18 aug 2010 09:23 #28 door RonaldV
www.motobozzo.de

Anders even googelen, is wel wat over te vinden denk ik.

Succes.

Gr,
Ronald

18 aug 2010 10:11 #29 door NiCoAT
Bedankt Ronald, gevonden

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.116 seconden