Gisteren is het dan eindelijk weer eens gebeurt na 20 jaar: Ik heb een fijn stukje met de motor gewandeld >
Al vanaf het begin is de accu niet helemaal lekker. Als ie 2 weken heeft stilgestaan doet ie niet veel meer. Door allerlei omstandigheden heb ik nog steeds geen nieuwe gehaald. Ook al vanaf dat ik 'm heb loopt de motor niet lekker op de choke. Hij gaat na een paar minuten niet slechter lopen (zoals het hoort) maar slaat gewoon pats boem af.
Gisteren wilde ik een stukje gaan rijden, heb de motor op z'n laatste restje spanning gestart en ben weggegaan.Ik was net een paar honderd meter van huis toen hij al begon te stotteren, heb de choke eraf gehaald, ging nog meer tegenstribbelen en sloeg toen af. Ik heb 'm daarna nog een keer kunnen starten maar de motor wilde niet meer vooruit (ik heb het idee dat ie brandstof tekort had) Hij sloeg weer af en ik kreeg 'm niet meer gestart (accu echt dood) . Vervolgens helmpie afgezet en fijn gaan wandelen.
Ik ga zo maar eens kijken wat er nu aan de hand is, maar als jullie tips hebben: ik hou me aanbevolen
Groet Tom
PS Ik ga maar eens met de brandstofpomp beginnen denk ik