- Berichten: 470
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Geinig, ik zou m persoonlijk misschien ook wel liever bovenop de brug monteren, maar elke ketting 'klappert' dus dat zal wel uitgedacht zijn.
Vraag is nu hoe lang zo'n blok 'vast vet' mee gaat.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
met name de gemeten slijtage van 0.17 % over 12.000 km bij 16 links zou beteken dat de lengte van 110 links zou toenemen met ca 1.16 %
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Blijft her percentage slijtage niet gelijk als de ketting langer wordt?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Voor mij alpje doe ik dat ook gewoon regelmatig hoor :Hee Rob ben je nu ineens van plan je ketting te smeren ??? :
Olaf
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Het is zeker de moeite waard eens een bus te testen. Wel eerst de ketting reinigen met kettingreiniger en mooi laten drogen. Ik koop het altijd bij Louis maar Motozoom is de nederlandse dealer van die spullen.Nou, hier heb ik dus ook van wakker gelegen. Of ik ben heel dom of heel slim.
Geef mij maar spuitbusje......
Maar die profi-dry lube op teflonbasis lijkt me ook wel wat. Kan ik ook is het zand in. Toch?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Wel eerst de ketting reinigen met kettingreiniger en mooi laten drogen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.