een beurt laten geven of niet....

02 mrt 2011 09:07 #21 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic een beurt laten geven of niet....
Heb ook mijn twijffels aan 80,- vooral gezien het uurloon bij mijn eigen HONDA dealer (geloof dat ik nu spekkoper ben, hahaha) - Zal idd eerder de helft zijn?

Wat ik altijd doe (ook bij de auto): Ik maak vooraf (behoudens slijtage gevoelige onderdelen) altijd een prijsafspraak met mijn dealer. Geef de motor vaak 2-3 dagen tot beschikking - onderhoud aan motor of auto mag in mijn perceptie nooit een haastklus zijn! - met de opmerking zie maar wanneer je er wat aan doet.

Onderhoudsbeurt voor 2011 is eind maart, en al 2 maanden terug ingepland. Is ook plezieriger voor de werkplaats, want echt, zodra het een beetje mooi weer wordt en warm, moet ineens iedereen de motorfiets weer klaar hebben. Of morgen een rit rijden en dan ff vergeten dat de accu na 2 maanden stilstand wel eens erg leeg kan zijn... En natuurlijk allemaal weer last minute... En wie is de boosdoener als het niet lukt? Idd, de werkplaats.

Veel mensen komen gisteren naar hun motorzaak dat de motor eergisteren klaar moet zijn en eer-eergisteren weer wordt opgehaald. Zo kan natuurlijk niemand werken... Maar helaas is het wel de realiteit...

Haast, haast, haast....

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2011 00:42 #22 door Gleisbird
Beantwoord door Gleisbird in topic een beurt laten geven of niet....
Dankje allemaal voor jullie reaktie's
heb geloof ik wat losgemaakt ::)
prijzen zijn dus niet standaard en het ligt puur aan wat je laat doen.

nog een ander vraagje wat zij "de" banden voor een varadero?
en waarom die dan precies? of misschien wel meer dan 1....

8) dank

04 mrt 2011 17:22 #23 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic een beurt laten geven of niet....
banden zijn een combi van persoonlijke voorkeur en verwachtings patroon,

bridgestone bw 501/bw 502
continental trail attack
metzeler tourance exp
michelin annakee

de bridgestone heeft mijn voorkeur omdat dit toch de meest stabiele band is maar ook de eerste montage band van de fabrikant.

maar je zult zelf moeten kiezen

mvg

04 mrt 2011 23:29 #24 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic een beurt laten geven of niet....
even nog deze

de reactie's op het uurloon

men leest op een manier die men graag denkt te willen

zal wel aan de generatie kloof liggen waar de gemid wooordenschat flink begint terug te lopen

maar voor  de die hards  even copy paste

"'gezien arbeid de duurste post is (ca 70-80 euro/uur doet schijnt ook al mee) kan  de totale kost oplopen"'

04 mrt 2011 23:42 #25 door kees
Beantwoord door kees in topic een beurt laten geven of niet....

even nog deze

de reactie's op het uurloon

men leest op een manier die men graag denkt te willen

zal wel aan de generatie kloof liggen waar de gemid wooordenschat flink begint terug te lopen

maar voor  de die hards  even copy paste

"'gezien arbeid de duurste post is (ca 70-80 euro/uur doet schijnt ook al mee) kan  de totale kost oplopen"'

Generatiekloof van jou uit, ja.. :D

Is gewoon moderne spreektaal, maar dan opgeschreven. Ga maar 'ns met je dochter sms'en msn'en, dan begrijp je meteen wat ik bedoel.

Je gaat me toch niet vertellen dat jij wel 70-80 euro per uur durft te vragen, of wel? Of, als iemand jou voor het bestraten van je voortuintje een dergelijk uurloon voorrekent, betaal je hem dat gewoon dan??

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.138 seconden