- Berichten: 11
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Zou niet weten waarom dat niet kan. Op de rijschool doen we niet anders. Je kan wel aan de gang blijven met steeds een nieuwe band erop gooien. Volgens mij een commerciële fabel dat je dat bij een motorband niet moet doen.Heb ik weer !!
Nieuwe trail attacks (nog geen 500 km) en vanmiddag een spijker in de achterband.
Aangezien ik een eigen zaak heb in automaterialen en gereedschappen, daar nog net kunnen komen.
Spijker gelokaliseerd (in een groef) en hier maar een veter 'ingeschoten'.
Bij mijn vorige motor (een buikschuiver) zou ik hier geen goed gevoel bij hebben, aangezien ik regelmatig 200+ reed met die motor. Maar bij de Varadero voorzie ik geen problemen, toch ?!
Iemand hier ook ervaring mee ??
Groeten
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
2 banden 1 leven?
1 band 2 levens :
niet doen zo veter ik heb ze ook maar voor de motor ???
bmw zitten ze er bij dus kan wel
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Volgens mij een commerciële fabel dat je dat bij een motorband niet moet doen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Daarom deze week bij de mijne nieuwe Pirelli's er onder.volgens statistieken wordt het meest lek gereden in de laatste 20 % van de levensduur van de band.
vooral nagels en spijkers zijn dan favoriet
dan ook nog vaker de achterband
voorband wipt het omhoog en vervolgens plant de achterband er zich mooi in,,
lek rijden bij binnen banden is vervelender om dat alle penetraties hierin een scheur geven en die gaat langzaam verder vandaar d at een tubeless minder snel leegloopt
iets om rekening mee te houden..
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Daarom deze week bij de mijne nieuwe Pirelli's er onder.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Daarom deze week bij de mijne nieuwe Pirelli's er onder.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Heb er nu Anakkee onder liggen, maar bevallen mij niet, ze geven mij geen vertrouwen met nat wegdek :-\ Droog zijn het super banden ;D Ligt waarschijnlijk ook aan mijn vering. Heb wp erop maar niet goed afgestemd op elkaar. Had de vorige eigenaar gedaan. TZT iets anders erop :Wat zat er eerst onder? En hoe rijden de pirelli's ter vergelijking?
Gr. Marc
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Heb er nu Anakkee onder liggen, maar bevallen mij niet, ze geven mij geen vertrouwen met nat wegdek :-\ Droog zijn het super banden ;D Ligt waarschijnlijk ook aan mijn vering. Heb wp erop maar niet goed afgestemd op elkaar. Had de vorige eigenaar gedaan. TZT iets anders erop :
De Pirelli's heb ik gekozen omdat er toch een mooi profiel op zit om af en toe eens het bos in te duiken Had ook de touranche kunnen nemen maar die slijten sneller is mij verteld ??? Van de Pirelli's weet ik alleen dat ze zowel op nat als droog wegdek uitstekend presteren. Ook is de band veel stugger in de wangen dan de Anakkee. Daar ligt ook het probleem denk ik met die band, onze motor is er gewoon te zwaar voor :'( Zeker als je lekker door de bochten wilt knallen ;D en de band dus veel zijwaartse druk krijgt te verwerken.
Maar goed, ik ben geen expert op het gebied van banden :-[ Dus wat ik hier zeg is alleen mijn mening Ik zal TZT mijn bevinding van de pirelli's op het forum geven.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Kom net bij Ad vandaan en heb de eerste 85 km met deze banden erop zitten. Viel meteen op dat ze minder lawaai maken dan de Anakkee. Stuurt makkelijk en beter maar dat kan ook komen door de nieuwe olie in de voorbenen.
ik hoor hele wisselende ervaringen ,, over de MT 90 ,, leek met net ene tikkie grover dus iets beter dan een tourance
kan je iets meer op een zandweg ,, maar echt boenderen dat doe je met een dero toch niet lijkt me....
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Kom net bij Ad vandaan en heb de eerste 85 km met deze banden erop zitten. Viel meteen op dat ze minder lawaai maken dan de Anakkee. Stuurt makkelijk en beter maar dat kan ook komen door de nieuwe olie in de voorbenen.
En hoezo niet "echt boenderen" met een Varadero ???
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Heb er nu Anakkee onder liggen, maar bevallen mij niet, ze geven mij geen vertrouwen met nat wegdek :-\ Droog zijn het super banden ;D Ligt waarschijnlijk ook aan mijn vering. Heb wp erop maar niet goed afgestemd op elkaar. Had de vorige eigenaar gedaan. TZT iets anders erop :
De Pirelli's heb ik gekozen omdat er toch een mooi profiel op zit om af en toe eens het bos in te duiken Had ook de touranche kunnen nemen maar die slijten sneller is mij verteld ??? Van de Pirelli's weet ik alleen dat ze zowel op nat als droog wegdek uitstekend presteren. Ook is de band veel stugger in de wangen dan de Anakkee. Daar ligt ook het probleem denk ik met die band, onze motor is er gewoon te zwaar voor :'( Zeker als je lekker door de bochten wilt knallen ;D en de band dus veel zijwaartse druk krijgt te verwerken.
Maar goed, ik ben geen expert op het gebied van banden :-[ Dus wat ik hier zeg is alleen mijn mening Ik zal TZT mijn bevinding van de pirelli's op het forum geven.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.