Kijk vrienden,
Ook hiervoor ben je lid van een club.
Geen gezeur over regeltjes, maar gewoon dat doen waar de club voor bedoeld is. Elkaar helpen en waar nodig actie ondernemen.
Nu ben ik erg gevoelig voor een goed werkende motor die ook nog veilig is en dat is ook iets wat van levensbelang is.
Ad heeft weer bewezen dat hij weet waar de mosterd vandaan komt, chapeau dus.
Jammer is uiteraard dat het je gewoon overkomt.
De reden waarom Honda het niet meld bij de berijder/eigenaar is domweg omdat de RDW geen naw gegevens mag verstrekken.
De vorige dealer ( daar waar ik hem gekocht heb ) had dit uiteraard wel kunnen doen
Ik ben toch blij dat ik de boel wel eens poets, want anders had ik het blijkbaar niet eens gemerkt.
En achteraf gezien , blij dat ik ook niet gek ben..........begon eigenlijk best wel te twijfelen :-X
Ik heb intussen de motor aangemeld bij de Honda dealer in Zelhem die de spullen besteld en waar ik hem tussendoor kan brengen voor reparatie.
Verder wil ik straks dan ook van hem horen wat precies de oorzaak is/was.
Het is zeker de bedoeling dat we dit onder de aandacht brengen van de verschillende Honda Fora, ( iets voor Stikkie ) temeer omdat het een levensgevaarlijke situatie is. Geen achterrem meer zonder dat je het merkt ..........niet echt leuk.
Ik hou jullie op de hoogte van de voortgang.