regelaar

31 mei 2012 17:19 #1 door GJ.
regelaar werd gestart door GJ.
Mijn regelaar van de varadero (2002) heeft de geest gegeven.
Ad besteld nu een nieuwe regelaar voor mij,
Maar wie kan mij vertellen waar de regelaar zit op de varadero,liefst met een foto als het kan :-[ :-[

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2012 17:40 #2 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic regelaar
die zit net achter je achterschokbreker, als een soort spatlap aan je binnenspatbord vast. de stekker zit achter de linkerzijkap.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2012 18:58 #3 door Menno
Beantwoord door Menno in topic regelaar



Ik zou voor de versie van Motek gaan. Die gaat een stukkie langer mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2012 21:53 #4 door de Wolf
Beantwoord door de Wolf in topic regelaar
Zit de spanningsregelaar op alle MK1 Varadero's ('99-'02) niet gewoon op dezelfde plaats? Dwz, aan de rechterkant achter het ongelakte, grijze kapje. Deze zit met drie inbusjes gemonteerd. Regelaar vervangen is nog geen 10min werk.

Ik heb bij Ad destijds ook de spanningsregelaar voor mijn Dero gekocht. Sindsdien geen problemen meer gehad mbt het elektrische gedeelte van de motor.

Varadero '99 52.000km

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2012 11:55 #5 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic regelaar

Zit de spanningsregelaar op alle MK1 Varadero's ('99-'02) niet gewoon op dezelfde plaats? Dwz, aan de rechterkant achter het ongelakte, grijze kapje. Deze zit met drie inbusjes gemonteerd. Regelaar vervangen is nog geen 10min werk.

Ik heb bij Ad destijds ook de spanningsregelaar voor mijn Dero gekocht. Sindsdien geen problemen meer gehad mbt het elektrische gedeelte van de motor.


Klopt!

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2012 12:26 #6 door Menno
Beantwoord door Menno in topic regelaar


Als je regelaar is overleden is vaak ook de aansluiting gesmolten. Dan is het echt wel even wat werk om alles goed aan te sluiten en nieuwe bedrading aan te leggen. Als je dan toch bezig bent met aanpassen, schroef er dan de regelaar van motek in en los het permanent op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2012 15:05 #7 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic regelaar
Eensch. Heb eenzelfde truuk ook met de XLV gedaan - die heeft dezelfde K* spanningsregelaar als de @twin en Dero.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2012 19:32 #8 door GJ.
Beantwoord door GJ. in topic regelaar
Vandaag de regelaar van Ad binnen gekregen, accu laad weer goed op.
Kan ik mischien nog even een kijkje nemen zaterdag bij het NTT. :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2012 21:16 #9 door de Wolf
Beantwoord door de Wolf in topic regelaar
Mooi zo!

Varadero '99 52.000km

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2013 13:12 #10 door liemburg
Beantwoord door liemburg in topic regelaar
Hoi,

Mijn regelaar is ook defect , welke ad bedoelen jullie en wat kosten ze daar?

gr

Jan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2013 13:34 #11 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic regelaar
Ad Mies, en hier op het forum te vinden als Waffie.
Gewoon even mailen en hem dan bellen.

motorbandenservice@gmail.com

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2013 13:39 #12 door liemburg
Beantwoord door liemburg in topic regelaar
thx,

mail is gestuurd

gr

jan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2013 18:14 #13 door Erzberg
Beantwoord door Erzberg in topic regelaar

Heb eenzelfde truuk ook met de XLV gedaan - die heeft dezelfde K* spanningsregelaar als de @twin en Dero.


Als dit zo is, dan is dat origineel een Shunt-regelaar van Shindengen
Moderner / beter is te vervangen door een MosFet-regelaar (bv de FH010BA van Shindengen die makkelijk tweedehands verkrijgbaar is)

Ik meen te weten dat Motek beide versies nieuw verkoopt...

Erzberg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2013 23:40 #14 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic regelaar
ik rij bijna 28 jaar  rond op div motorfietsen  en heb in die periode slechts 1 x een kapotte regelaar gehad

hebben vele dan pech of heb ik geluk....... dat zullen we dus nooit weten maar voor de beeld vorming geef ik het maar even aan
die ku. regelaar is misschien toch niet zo slecht als je de stekker verbindingen in goede conditie houdt
en op zijn tijd een was beurtje

modder en vuil isoleert fantastisch

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.186 seconden