Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
He hallo,
Vond deze een hele tijd geleden al, blijft leuk !!!!!
Gegroet
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Tja, wat zal ik zeggen.
Beetje gek gezicht om zo'n slagschip op een circuit met 60 de bocht door te zien gaan en dan de berijder naast zijn zadel te zien zakken, toch?????
Het zijn en blijven gewoon prima toerbuffels maar op een circuit? ;D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik daag je graag uit, Nico. Ben met mijn eerste Dero in '99 tijdens het buitenlandweekeinde in de Eifel op de Nordschleiffe wezen sturen. In krappe bergpassen blijft een Transalp je voor (spreek uit eigen (rij-) ervaring), maar een @twin heeft in zowel de bergen als op een circuit geen schijn van kans tegen een Dero. Hoe degelijk een @twin ook is - vol is 'ie niet eens zoveel lichter als een MK1 Dero - maar met een magere 60 PeeKaa op een circuit en in de bergen in vergelijking met een Alp 600 of een Dero hopeloos 'underpowered'. Alleen al vanwege het koppel van bijna 100 Nm van de Dero... Dat is tevens de reden dat ik als opvolger voor mijn 3 Alpen nooit een @Twin heb overwogen...
Wist je trouwens dat een Dero tot ca. 150 km puur op koppel een (veel lichtere en sterkere) VTR Firestorm voor blijft? Pas na 150 km/h wint de Firestorm het op gewicht en vermogen... ;D
Dat trucje werkt overigens ook bij de (op papier) veel sterkere KTM SMT. Vraag Wout maar... ;D CU in mijn next stofwolkje... ;D
Er schijnt overigens een spectaculair filmpje te zijn van een test op een '08 Varadero voor een Braziliaans motormagazine... Any tips / links?
PS'je... dat van die Toerbuffel... Yep, das idd een heel sterk voordeel... ;D
De @twin heeft uiteraard ook zijn voordelen. Het is niet voor niets dat onder de @twin rijders in 2008 procentueel de grootste stijging in het ledental van de TCN heeft laten optekenen... !
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.