Varadero filmpjes

04 mei 2009 13:18 #1 door Varadientje
Varadero filmpjes werd gestart door Varadientje
Hallo allemaal, deze kwam ik tegen op het internet, erg leuk en een mooie omgeving:
www.kiwirider.co.nz/vara/vara.html

Misschien weten jullie nog meer Varadero filmpjes?

groetjes

Transalp Club Nederland Forum...:
Ben je er gast, gedraag je er dan naar!

Groetjes Karinda

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2009 20:49 #2 door ikkyo
Beantwoord door ikkyo in topic Varadero filmpjes
He hallo,

Vond deze een hele tijd geleden al, blijft leuk !!!!!



Gegroet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2009 11:47 - 06 mei 2009 12:10 #3 door NiCoAT
Beantwoord door NiCoAT in topic Varadero filmpjes

He hallo,

Vond deze een hele tijd geleden al, blijft leuk !!!!!



Gegroet


Tja, wat zal ik zeggen.
Beetje gek gezicht om zo'n slagschip op een circuit met 60 de bocht door te zien gaan en dan de berijder naast zijn zadel te zien zakken, toch?????
Het zijn en blijven gewoon prima toerbuffels maar op een circuit? ;D

Dat 20% van de Nederlanders gelooft dat een 5% van de bevolking onze indentiteit bedreigt, bewijst maar één ding: dat het onderwijs beter moet!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2009 19:33 #4 door David
Beantwoord door David in topic Varadero filmpjes

Wat een heerlijk filmpje, die op het circuit. Jammer dat we de berijder niet zien. Die moet een hele grote grijns ;D op z'n gezicht hebben als hij die andere motoren voorbij rijdt.
Het is en blijft een wereld fiets. En met goede banden rij je met zo'n gemak je steppies aan de grond.

Varadero SD02 2003
2x Dominator NX500 PD08 1997 & 1998
BMW R1100r 1998

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2009 11:21 #5 door dj.verhulst
Beantwoord door dj.verhulst in topic Varadero filmpjes
Had eens een test verslag gelezen waar ze een dero 07 meenamen met een multi test van 600cc hypersportfietsen , de dero werd gebruikt om foto spullen en ander materiaal mee te nemen.
maar wat ze ook deden ze reden de dero niet zoek terwijl ze lichter waren en meer pk's hadden.....

Vind ik nog wel het mooiste ,, terwijl je op een dero in alle comfort zit en fris na 2 uur bochtjes pikken afstapt kan je de hypersports uitwringen......

Dat heb ik op de AT ook met de wat oudere 4 cilinders , als er haarspelbochten met hoogte verschillen komen ,, alleen die >1000 4 cilinders met 185 pk en meer is geen kruid opgewassen die kunnen door het enorme vermogen wat ze onderin te kort komen compenseren.

Niet gehinderd door enige vorm van inzicht
Democratie is dictatuur der meerderheid ingegeven door een kleine minderheid

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2009 22:41 - 10 mei 2009 22:48 #6 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Varadero filmpjes

Tja, wat zal ik zeggen.
Beetje gek gezicht om zo'n slagschip op een circuit met 60 de bocht door te zien gaan en dan de berijder naast zijn zadel te zien zakken, toch?????
Het zijn en blijven gewoon prima toerbuffels maar op een circuit? ;D


Ik daag je graag uit, Nico. Ben met mijn eerste Dero in '99 tijdens het buitenlandweekeinde in de Eifel op de Nordschleiffe wezen sturen. In krappe bergpassen blijft een Transalp je voor (spreek uit eigen (rij-) ervaring), maar een @twin heeft in zowel de bergen als op een circuit geen schijn van kans tegen een Dero. Hoe degelijk een @twin ook is - vol is 'ie niet eens zoveel lichter als een MK1 Dero - maar met een magere 60 PeeKaa op een circuit en in de bergen in vergelijking met een Alp 600 of een Dero hopeloos 'underpowered'. Alleen al vanwege het koppel van bijna 100 Nm van de Dero... Dat is tevens de reden dat ik als opvolger voor mijn 3 Alpen nooit een @Twin heb overwogen...

Wist je trouwens dat een Dero tot ca. 150 km puur op koppel een (veel lichtere en sterkere) VTR Firestorm voor blijft? Pas na 150 km/h wint de Firestorm het op gewicht en vermogen...  ;D

Dat trucje werkt overigens ook bij de (op papier) veel sterkere KTM SMT. Vraag Wout maar...  ;D CU in mijn next stofwolkje...  ;D ;)

Er schijnt overigens een spectaculair filmpje te zijn van een test op een '08 Varadero voor een Braziliaans motormagazine... Any tips / links?

PS'je... dat van die Toerbuffel... Yep, das idd een heel sterk voordeel...  ;D

De @twin heeft uiteraard ook zijn voordelen. Het is niet voor niets dat onder de @twin rijders in 2008 procentueel de grootste stijging in het ledental van de TCN heeft laten optekenen... !


Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2009 13:54 #7 door dj.verhulst
Beantwoord door dj.verhulst in topic Varadero filmpjes

Ik daag je graag uit, Nico. Ben met mijn eerste Dero in '99 tijdens het buitenlandweekeinde in de Eifel op de Nordschleiffe wezen sturen. In krappe bergpassen blijft een Transalp je voor (spreek uit eigen (rij-) ervaring), maar een @twin heeft in zowel de bergen als op een circuit geen schijn van kans tegen een Dero. Hoe degelijk een @twin ook is - vol is 'ie niet eens zoveel lichter als een MK1 Dero - maar met een magere 60 PeeKaa op een circuit en in de bergen in vergelijking met een Alp 600 of een Dero hopeloos 'underpowered'. Alleen al vanwege het koppel van bijna 100 Nm van de Dero... Dat is tevens de reden dat ik als opvolger voor mijn 3 Alpen nooit een @Twin heb overwogen...

Wist je trouwens dat een Dero tot ca. 150 km puur op koppel een (veel lichtere en sterkere) VTR Firestorm voor blijft? Pas na 150 km/h wint de Firestorm het op gewicht en vermogen...  ;D

Dat trucje werkt overigens ook bij de (op papier) veel sterkere KTM SMT. Vraag Wout maar...  ;D CU in mijn next stofwolkje...  ;D ;)

Er schijnt overigens een spectaculair filmpje te zijn van een test op een '08 Varadero voor een Braziliaans motormagazine... Any tips / links?

PS'je... dat van die Toerbuffel... Yep, das idd een heel sterk voordeel...  ;D

De @twin heeft uiteraard ook zijn voordelen. Het is niet voor niets dat onder de @twin rijders in 2008 procentueel de grootste stijging in het ledental van de TCN heeft laten optekenen... !


Ik denk dat die stijging te maken heeft dat de AT niet meer gemaakt word,, de TA te verouderd is , en de nieuwe TA 700 die is merkbaar geschikter voor kleinere mensen en heeft voor langere mensen juist een stuk aantrekking kracht verloren.
los van die wat 'bijzondere' vormgeving koplamp en het missen van vermogen t.o.v de V strom ,, Versys.....


Niet gehinderd door enige vorm van inzicht
Democratie is dictatuur der meerderheid ingegeven door een kleine minderheid

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2009 22:17 #8 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Varadero filmpjes
Tja DJ... hopelijk leest Honda hier mee... Maar of ze er iets mee doen...  :'(

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2009 10:00 #9 door dj.verhulst
Beantwoord door dj.verhulst in topic Varadero filmpjes

Ik geloof niet in sprookjes...
Wat ze aan het doen zijn bij Honda geen idee , maar ik merk dat ze niet praten met hun dealers en klanten.....
in andere landen van de EU kan je nog steeds bepaalde modellen komen die hier niet te krijgen zijn.
onder het mom van allerlei argumenten dat de kosten te hoog zijn t.o.v de baten ,, als een motor in spanje toe gelaten is mag je die zo hier invoeren,, aangezien de documentatie ook in het engels is kan je die zo aan dealers geven ,, dat je dan geen folders in het nl maakt , geeft niet
ze zouden het principe van een webshop kunnen hanteren met de onderdelen dan maakt het geen moer uit of het uit ridderkerk komt of uit barcalona of waar dan ook in de EU

Maar het interesseert ze geen moer ,,,, en in japan kijken ze de andere kant uit......

Niet gehinderd door enige vorm van inzicht
Democratie is dictatuur der meerderheid ingegeven door een kleine minderheid

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2009 15:18 #10 door Mense
Beantwoord door Mense in topic Varadero filmpjes
nou, oke, nog een keer dan:




de 1e is het Braziliaanse testrapport.
veel plezier!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2009 19:24 #11 door delange33
Beantwoord door delange33 in topic Varadero filmpjes
Dat kleine braziliiaantje kan amper bij de grond......maar gaan met dat ding, als de brandweer >:D
Offroad stukje kan ikke ook.....NOT! 8)

Toen: 2005 Varadero/Blauw/Leo Vince
2017 Africa Twin/Zwart/Remus enzo..
Nu: CRF450 L

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.079 seconden