- Berichten: 28
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
He Appie,
Ik heb er (nog)geen ervaring mee, maar enige maanden geleden wel een varadero gekocht met dezelfde problemen. in de wintermaanden wil ik mijzelf eens hierin gaan verdiepen en kijken of ik de varadero weer rijdende krijg. Het lijkt me sterk dat je een gat in zuiger hebt, ik denk eerder aan een kromme klep of kapotte klepveer. Hoeveel heeft je varadero gelopen?
[/quote
Hey mike,
Ik heb je wel een telefonisch gesproken denk ik.
Jij ging er aan beginnen begreep ik en hopen dat inderdaad alleen de kleppen krom zijn! Je had toch nog een compleet blok liggen en je zou de kop gaan gebruiken?
Succes en laat het via dit forum even weten zodra je zover bent leuk!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
nou ik weet het wel,
de spanners zijn het probleem dus die moeten vernieuwd worden
je kleppen zijn krom ( max 4 stuks) en grootte kans dat klepgeleiders ook zijn beschadigd.
demonteren geeft je pas uitsluitsel
als het de voorste cilinder is hoeft het blok er niet uit echter bij de achterste helaas wel.
als er cilinders zelf schade hebben (dus de wand ) ben je er echt klaar mee want de cylinder is een direkt deel van het complete carter
een ander motorblok iplaatsen is het voordeligst en laten herstellen kost je mini maal ca 1600-1900 euri
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Thanks voor je reactie!
Ikzelf ben automonteur en ben nooit tegen gekomen dat doordat de distributie gebroken was ook meteen de cilinder beschadigd was. Het kan wel als de klep afbreekt en in de cilinder terecht komt, maar deze kans is heel erg klein.
Bij een motor hoe groot is deze kans?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
het komt ook bij auto's voor.... neem maar van mij aan .
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
hallo,
ik denk dat je niet vooruit moet lopen op onderdelen,
als namelijk de klepgeleiders stuk zijn zul je uiteindelijk toch langs een motorrevisiebedrijf moeten om ze vakkundig te laten plaatsen
maar als het honda parts betreffen moet je dus ook bij een honda verdeler zijn
(winkel of on line)
ik zou de honda dealer nemen om zo zeker te zijn dat ook de juiste parts besteld worden
maar je lijstje wordt vast wel langer dus zou even wachten tot de diagnose
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hier Greenbike
Korte en snelle controle
Als jij de beide bougie's er uit draait en een lange dunne houten stok er in stopt kan jij voelen of hierin iets los zit of vuil is( deze moet schoon zijn en naar benzine ruiken) is deze zwart heb jij olie erin
Vervolgens kan jij met een grote sleutel de motor met de hand proberen te draaien( via het voorste tandwiel)
Gaat dit niet zit de cilinder vast
Gr
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.