- Berichten: 3276
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
klepdeksel kan er vrij makkelijk af, kan je zo al zien/voelen of je distributieketting slap staat, dan wel gebroken is
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
nou ik weet het wel,
de spanners zijn het probleem dus die moeten vernieuwd worden
je kleppen zijn krom ( max 4 stuks) en grootte kans dat klepgeleiders ook zijn beschadigd.
demonteren geeft je pas uitsluitsel
als het de voorste cilinder is hoeft het blok er niet uit echter bij de achterste helaas wel.
als er cilinders zelf schade hebben (dus de wand ) ben je er echt klaar mee want de cylinder is een direkt deel van het complete carter
een ander motorblok iplaatsen is het voordeligst en laten herstellen kost je mini maal ca 1600-1900 euri
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ad heeft het dus bij het goede eind.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Het lijkt mij het beste om de distributiekettingspanners als slijtage onderdeel te zien en iedere 50000km te vervangen.
Een motorzaak bij mij in de buurt vervangt de spanners bij varadero's voor spanners die je met de hand kunt verstellen, het veertje wat bij de originele kapot gaat komt dan te vervallen, je hebt dan dus nooit meer kans dat de ketting in 1x zonder spanning komt en over je tandwielen vliegt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dat is inderdaad het ergste geval. Maar heb inmiddels een compleet blok gevonden in Engeland. Dus als het echt nodig is dan nieuw blok eronder en heerlijk toeren.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Pas op! dat zijn linkerblokken, hier heb je een rechterblok nodig! (pff druk hier op mn werk zeg, nounou....)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb voor mijn 99er hetzelfde aan de hand gehad, een donor blok uit Engeland was het voordeligst, blok was hier voor ongeveer € 700 en met montage was ik totaal 1000 kwijt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
En was er precies kapot gegaan?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Kleppen, en kop. sowieso
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De terug roeping was alleen voor de modellen uit 1999 maar het frame nummer kan uitsluitsel geven
echter daar doe je nu het stuk is niet veel meer mee
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.