Samen 300 kg ?? Dan lijkt me een Unimog een leuke hobby... >Zeg Danny... biedt jij je nu aan als motorrijdende partner voor de topicstarter !?!? Je blijft me verrassen... en sinds de ALV overigens tot op heden ook nog eens alleen maar possitief!
Zonder gekheid...
Een bevriend Duits stelletje van me (beide 300kg+, echte Duitsers dus) hebben hun Varadero 'technisch' laten aanpassen vwb de vering. Ze zijn zelfs zo ver gegaan, dat ze hun Dero opnieuw hebben laten keuren (TUV) en dit ook op het kentekenbewijs als 'zulassung' hebben laten registreren. Da's dus de Duitse methode, maar je kan ook gewoon samen met je Dero én je huidige partner (ga er ff van uit dat je monogaam bent, en je partner het motorrijbewijs niet ambieert) naar een veringdeskundige gaan (Hyperpro bijvoorbeeld) die specifiek voor jouw situatie een mooi aanbod kunnen maken.
Probleem opgelost. En die belachelijke strenge Duitse TUV regels hebben we gelukkig in Nederland sowieso niet.
Ik zou sowieso in een goede aftermarked vering investeren als je veel 2-up rijdt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
In duitsland mag je ook niet met je motor tussen de files door rijden, ik weet niet wat jullie doen maar ik rij er gewoon tussen door hoor, laat derrick dan maar lekker de achtervolging in zetten en zo ga je natuurlijk ook geen 60 rijden op de autobahn, ik denk dat de polizei je voor gek verklaart als je dat wel zou doen.