Hallo beste mensen,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem:
Afgelopen weekend nieuwe "slip-on's" gemonteerd. Na lang zoeken uiteindelijk gekozen voor Scorpions.
Mooi klusje om die te monteren want de halve achterkant moest eraf om bij de twee schroeven te komen achter de dempers. Zelfs de top- én zijkofferrekjes moesten eraf wat redelijk goed ging. Alleen terug vast monteren van de zijkofferrekjes was een ander verhaal, sjongejonge!
Wat er ook af moest was het kabeltje wat aan het zadelslot zit.............
In mijn enthousiasme om ff nog een stukje te gaan rijden ben ik dus vergeten om dat kabeltje weer vast te maken >
. En nu kan mijn zadel niet meer losgemaakt worden met de sleutel.
Ik hoop dat iemand hier een (simpel) trucje voor weet maar ik ben er bang voor.
Zelf denk ik dat ik het beste ff het achterwiel eruit kan halen om vervolgens van onderuit een gat in het spatbord te maken om bij het kabeltje te komen of bij het palletje wat het zadel vasthoud. Weet iemand of ik inderdaad meteen in de ruimte onder het zadel kom als ik daar een gat maak, of zit daar een soort van dubbele bodem waar de draadboom o.i.d tussendoor loopt?
Zou iemand voor mij bij zijn eigen motor eens op kunnen meten waar ik dan dat gat zou moeten maken om de grootste kans van slagen te hebben?
Ik sta uiteraard open voor alle andere suggesties!
Gr,
Roland
PS: Ik rijd trouwens een SD02 uit 2005.