Dynojet Rotterdam

06 nov 2014 12:37 #21 door Cas
Beantwoord door Cas in topic Dynojet Rotterdam
Stuurgewichten, ik zat aan een stuurdemper te denken maar die heeft de Varadero niet nodig.

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2014 18:36 #22 door AJRvH
Beantwoord door AJRvH in topic Dynojet Rotterdam

Ik ga eerst maar even een O2 eliminator en....o ja,  trillingsdempers aan het stuur plaatsen. Het schroefdraad zit, maar waar die dingen zijn gebleven? Horen er standaard op te zitten volgens mij. Volgens de boeken heeft mijn Dero 4 eigenaren gehad? Ik twijfel wel een beetje aan hun waardering voor zo'n mooie machine. ?
Als de eliminator het bokkige tussen 2000-4500 toeren elimineert, dan ben ik tevreden. Het uitvallen bij koude motor, gebeurt steeds minder ,door wat Waffie noemde, drivers ability. Choken tot drie blokjes en dan gaan.
Thnx,  iedereen voor de reacties.

Na plaatsen O2 eliminator en stuurgewichten rijdt mijn Dero stukken beter. Zelfs zonder gas te geven, rond de 1200-1300 toeren niet dat stotende en zagende gedrag. Stuurtrillen voel je best nog wel, maar staat wel cool, die gewichtjes aan de zijkant. Oog wil ook wat ;) ;). Helemaal happy.
O ja, schroefdraad in het stuur, zoals het hoort, maar waar waren de originele handvaten en stuurgewichten.......? Onder het zadel verstopt, ja, ja

18 nov 2014 19:18 #23 door Cas
Beantwoord door Cas in topic Dynojet Rotterdam

Stuurtrillen voel je best nog wel

Dat hoort echt niet bij een Varadero, banden en vering eens laten controleren.

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

18 nov 2014 19:34 #24 door AJRvH
Beantwoord door AJRvH in topic Dynojet Rotterdam

Dat hoort echt niet bij een Varadero, banden en vering eens laten controleren.

Ik rectificeer bij deze mijn vorige citaat. Het stuur is veel stiller als voorheen, dus de gewichten helpen en het staat nog steeds cool.
Ben erg tevreden.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.137 seconden