Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gewoon die voor een Varadero. Ik zou eerst even je licht opsteken bij de firma Motek in Duitsland ovordat ik een nieuwe originele zou kopen.
als het goed is levert de gl 500 iets meer nl ca 550 watt
tegen ca 350 watt voor de dero
Een vervangingsregelaar van Motek voor een Varadero kost €99,50. Nu je een zwaardere dynamo hebt zal je dus een zwaardere regelaar nodig hebben. Bij Motek kost die €169,- en is geschikt tot een max vermogen van 580W, dus die gaat bij jou passen.
Technisch ze een alternatief zijn om er weer een 'originele' dynamo te plaatsen maar dan ben je ook zo rond de €179,- kwijt. Ik zou die zwaardere dynamo lekker laten zitten en een goede regelaar kopen.
Je hebt geen type van de regelaar nodig. Als jij zegt voor welke motor het is en welke capaciteit dat ding moet hebben dan regelen zij dat voor je. Ik weet niet hoe het bij een Varadero zit maar bij een AT heb je een grote ronde stekker. Die komt te vervallen en de laadstroom kabel worden direct op de accu aangesloten.
Het geheim is dat spanningsregel;aar in feite bijna allemaal het zelfde zijn maar de merk segmenteert dit door er allemaal verschillende stekkerverbinden bij te bedenken. Goed voor de prijs ???