- Berichten: 100
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik had zelf dat mijn reservesleutel niet werkte bij mijn Varadero uit 2008. Helaas werkte het trucje niet om de motor wel met die sleutel aan de praat te krijgen.
Uiteindelijk bij een motorzaak de sleutel opnieuw laten inleren bij het HISS systeem voor €25 en sindsdien werken beide sleutels weer
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ja dan ligt het echt aan het sleuteltje. Mijn beide sleutels zijn in orde. Er is soms gewoon een soort communicatiestoring tussen sleutel en contactslot, volgens degene die mijn motor onderhoud kan het komen door zendmasten die op een bepaalde frequentie uitzenden. Dan werkt bij mij bovenstaande manier. Uiteraard kan het je sleutel of antenne zijn. Vaak wordt er geadviseerd de antenne te vervangen, maar is het beter om het eerst op deze manier te proberen voor je een nieuwe antenne aanschaft.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik hoopte dat het een universele manier was om HISS te omzeilen, al kan het ook zijn dat er verschillen zijn in het HISS systeem tussen de eerdere en latere modellen natuurlijk.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Haha, ja dat begrijp ik. Maar dan wordt het stelen van de motorfiets een eitje. Je sleutel moet wel corresponderen met de HISS antenne.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.