- Berichten: 51
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Puur op foto, en wat ik gisteren zag denk ik : dan komt dat stuk juist nog dichter op de uitlaat?Is het niet misschien ook een kwestie van het deel tegen je karter beschermer niet aan de buitkant maar in de binnenkant te plaatsen.
Scheelt daar dan zonder meer een paar mm, en daardoor draait mogelijk het deel wat nu je uitlaatbocht raakt ook net genoeg naar buiten.
Ik heb de motor nu 2 weken,En je hebt niet toevallig andere/after market uitlaatbochten erop zitten ?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
ik ga vanavond alles nog eens los zetten,
en proberen de beugel die onder de koplamp zit te verplaatsen (ben er nog niet naar uit of ik hem vooruit af achteruit zal moeten duwen).
en kijken of ik het zo kan oplossen...
wegslijpen doe ik liever niet, kwestie dat het opstaande stukje dan toch aan kracht verliest...
(al kan ik mij niet inbeelden dat er zoveel krachten op die verbinding staan).
Mocht er nog iemand ervaring hebben met deze valbaren, geef zeker een seintje, want persoonlijk vind ik dit geen prettige ervaring
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Bij mij zit de bout aan de onderzijde en dat is makkelijker
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik zou daar juist verwachten dat hij iets draait, maar dat moet ook maar even met de andere bevestigingspunten uitkomen natuurlijk.Puur op foto, en wat ik gisteren zag denk ik : dan komt dat stuk juist nog dichter op de uitlaat?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dat doet vermoeden dat links en rechts verwisselt zijn, en ook nog eens alles op z'n kop zou zitten ???
Ben wel benieuwd eigenlijk....
Maar op het pdfje staat ie ook gewoon omhoog, dus dat zal voor deze beugel wel kloppen dan.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
omdat in de handleiding de draad waar in het inbus zit tegenovergesteld is van realiteit...
Op de foto wijst het namelijk naar achteren, en op de plaatjes van de handleiding naar voren !
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hoi, ik heb op mijn transalp ook givi valbeugels. Ook bij de montage bij de transalp ging het moeizaam, de beugel raakte toen ook iets, het is nu 6 jaar geleden en ik weet niet meer wat.ik ga vanavond alles nog eens los zetten,
en proberen de beugel die onder de koplamp zit te verplaatsen (ben er nog niet naar uit of ik hem vooruit af achteruit zal moeten duwen).
en kijken of ik het zo kan oplossen...
wegslijpen doe ik liever niet, kwestie dat het opstaande stukje dan toch aan kracht verliest...
(al kan ik mij niet inbeelden dat er zoveel krachten op die verbinding staan).
Mocht er nog iemand ervaring hebben met deze valbaren, geef zeker een seintje, want persoonlijk vind ik dit geen prettige ervaring
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.