Nou afgelopen zondag was het helemaal prijs.. Ik wilde mijn Dero starten en hij deed niets >
>
Alles ging netjes op contact echter het H.I.S.S. lampje bleef uit en starten wilde die uiteraard niet al het mogelijke geprobeerd en los gehaald om te kijken of er niet toevallig ergens een kabelbreuk zat maar niets hielp...
Vandaag stond een servicebeurt op de planning samen met een maat van mij, die veel aan motoren sleutelt. Hem ook al gezegd dat ik het toch wel spannend vond want ja stel je voor dat de ECU unit of de H.I.S.S niet meer goed werkt dan lopen de kosten toch al aardig op. Wat ook fijn is dat hij Chef TD is bij een bedrijf dus ook storingsexpert hahaha eea nagekeken en ja het bleek in het Red Alert Alarm te zitten wat een van de vorige eigenaren erop heeft laten zetten. Deze zooi ontkoppeld en alles weer aan de orginele bedrading gehangen en ja hoor het groene H.I.S.S lampje ging weer aan en uit en die heerlijke V-Twin begon weer te grommen.
oliefilter en bougies hebben we ook nog ff snelvervangen, helaas hebben ze mij bij Motorcenter de verkeerde luchtfilter meegeven dus die komt samen met de remblokjes volgende week aan de beurt, dus nog ff een weekje alleen op de dienstmotor van de baas rijden :'(
Moraal van het verhaal laat de Red Alert Zooi eraf want al het elektrische wat er achteraf op gezet word kan alleen maar storingen veroorzaken.