Hi,
Thanks voor de reacties. Ja vooral na een aantal biertjes ga ik ook snurken, en krijg vreetbuien als een varken!
Maareuh, vandaag gereden, hij rijdt echt super. vanaf 2000 tpm pakt ie prachtig op, trekt als een varken door naar 8000+, en bij gas los is het als een vuurwerkmat, allemaal knallen in de pijp. Die is dan ook redelijk open, maar wel met db-killers.
Weet niet of het verschil tov origineel nu komt door dynojet, of door K&N, of door combi. Heb ze namelijk tegelijk gemonteerd.
Maar wat een bruut geweld! Hij schijnt nu ook zuiniger te zijn, ben benieuwd. Al rijd ik tegenwoordig puur voor de fun, heb een niet zo heel erg zuinige rijstijl... >
Meteen vandaag grote beurt gedaan. Bleek amper nodig, alles zag er goed uit. Enkel DOT4 was hard aan vervanging toe. Bruine drap, ik schrok ervan.
@Waffie, tot zaterdag, dan kom ik mn voorbandje ophalen (Metzeler Tourance). Neem ik ook meteen een bus olie van je mee.
Ben vandaag (had lekker dagje vrij genomen) meteen ook bezig geweest met elektra: sigarettenaanstekerding ingebouwd in dashboard en aangesloten en ook schakelaar, relais en verstralers/spots op de valbeugels. Zie ik beter en ziet men mij beter (als ze me niet aan horen komen...)
Oh ja Waffie, we spraken een tijdje terug over kleppen stellen, je bood aan anders wel ff langs te willen komen bij mij in Breda, maar hoeft niet, want ze stonden alles mooi binnen de toleranties. Thanks anyway