hallo ton,
ten eerste welkom op ons forum,
Jammer dat jou problemen de reden zijn om het te delen met ons,
maar ik wil je vragen om toch iets meer info te geven vooral vanaf het begin
varadero uit 2000
Waren er vooraf aan de beurt (welke zaken zijn er gedaan) problemen of gewoon regulier onderhoud ?
wat ging er dan allemaal mis,
welke slangen zijn vervangen
wat was er mis met de carb
welke afstelling was niet goed
de mix van het mengsel of draaide de motor niet goed stationair
waarom is de kraan vervangen (er zitten er 2 op)
vooral dat enz enz maakt mij nieuwsgierig
ik vrees dat er meerdere zaken spelen waardoor oorzaak en gevolg niet meer duidelijk is,
het is namelijk niet een kwestie van een goed adres noemen .
Want als dit alle info is die je hebt beginnen ook die helemaal van voren af aan
het is dus zaak om uit te zoeken waar te beginnen
is het elektrisch of is het brandstof gerelateerd of een combinatie maar het kan ook een mechanische oorzaak hebben
zoals de nokkenassen verkeerd op tijd liggen en ja dan loopt het niet lekker
feit is dat het stationaire toerental ca 1100 rpm moet zijn
het brandstofmengsel ca 0.2 CO waarde moet hebben
de uitlaat gasdicht dient te zijn
ik hoor het graag