- Berichten: 3
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Als het alleen het veermechanisme zou zijn dan valt het qua werkzaamheden heel erg mee. Als ook de geleiders vervangen moeten worden dan zou ik iets minder blij zijn omdat de koppeling en het vliegwiel eraf moeten. Ik zit er natuurlijk niet om te springen maar hier lang mee doorrijden is geen optie.
Weet één van jullie wat er dan vaak kapot gaat? De plastic geleiders zijn of het veermechanisme (lifter assembly)? Of beiden? En waar kopen jullie je onderdelen? Bij cmsnl kom je op zo'n 250 euro voor de geleiders en de lifter voor beide kanten...
Waffie, je hebt zeker een punt voor een motor die zo oud is maar verder is ze nog niet zo heel slecht en rijdt lekker. Ben met je eens dat het slecht is dat het kan gebeuren. Maar het is technologie van 17 jaar oud natuurlijk. Het is wel jammer dat die onderdelen los ook nog zo duur zijn! En geld voor een andere (inruil) motor heb ik op dit moment gewoon niet
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.