dero 2000 gestolen

25 sept 2009 21:10 #1 door acj
dero 2000 gestolen werd gestart door acj
Beste varadero vrienden,

Mijn dero uit 2000 is van de week gestolen. Behalve dat ik er flink van baal, vraag ik me ook af wat men er nog aan heeft. Ik bedoel, ze hebben geen papieren, geen sleutels en volgens mij ook schade om het schijfremslot eraf te slopen. Misschien uit elkaar halen voor de onderdelen, maar hoe groot is die markt? Ik ben misschien naief, maar wat heb je er aan.
Tegen beter weten in, doe ik een oproep. Zie je een blauwe bj 2000 met verlaagde ruit (hij heeft nog andere kenmerken, maar ik weet niet wie dit allemaal leest) laat het mij dan even weten. De verzekering zal wel betalen, maar ik krijg daar niet zo'n goede met weinig kilometers voor terug. Hij heeft ook nog emotionele waarde.
Vast bedankt,
Aad

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2009 21:44 #2 door vara 2
Beantwoord door vara 2 in topic dero 2000 gestolen
Erg jammer Aad , maar er zijn mensen die het ook alleen maar zouden doen uit jaloezie en afgunst en sommigen uit puur smeerlapperij of winstbejag en daar valt er in deze tijd niet veel aan te doen . Verder hoop ik , dat Je geluk hebt in Je zoektocht naar een andere motor en waar Je hopelijk evenveel plezier aan beleefd .
Leven gaat verder hé .

greetz Vara2

vara 2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2009 02:56 #3 door Hotel 317
Beantwoord door Hotel 317 in topic dero 2000 gestolen
Als het een HISS Dero betreft zal het ze zo'n €1700 kosten om het contact+sleutel alleen al te repareren. Waarschijnlijk gaat hij dus gewoon uit elkaar, of er wordt misschien een CDI van een eerder bouwjaar ingeplakt met een aan/uit schakelaartje als contact. Wie weet?

By the way:  Schijfremsloten zijn zeer hufterproof, maar iemand die een beetje handig is met spelden en paperclips krijgt zo'n ding verbazingwekkend snel open...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2009 17:06 #4 door Jan-Willem
Beantwoord door Jan-Willem in topic dero 2000 gestolen
Mijn CBR 600RR met Hiss was ook gewoon gestolen. Maar ze steken vaak stalen pijpen door de assen heen en tillen de motor zo met vier man in een busje. Die van mij zal wel ergens op t circuit gebruikt worden ben ik bang. Of ze pakken een schade fiets en slaan de nummers om.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2009 00:06 #5 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic dero 2000 gestolen
Frame-; en bloknummer en kenteken verspreiden, ook hier! Bijzondere kenmerken? (b.v. schade, accesoires, etc)? Foto's?

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2009 18:21 #6 door acj
Beantwoord door acj in topic dero 2000 gestolen
Hier zijn de gegevens:

De MB-XJ-21 uit 2000. Lage ruit, aansluiting voor remlicht in topkoffer op/in bagagerek, krassen op rechter valbeugel.

URL=http://img185.imageshack.us/i/varaderolageruit1.jpg/] [/URL]

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.078 seconden