Handkappen

26 sept 2009 15:51 #1 door Xsaradero
Handkappen werd gestart door Xsaradero
Ik ben op zoek naar andere handkappen voor mijn VARADERO uit 2005. Nu wil ik graag iets dat vergelijkbaar is met de handkappen van een (schrik niet) BMW 1200 GS. Die hebben nml handkappen met een zwarte smalle kap die altijd blijft zitten (voor de zomer) en daarop kun dmv van 1 schroefje een grotere handkap schroeven voor in het najaar, winter en voorjaar. Zomers kun deze weglaten en zitten je handen dus meer in de wind.
Heeft iemand zoiets al eens gemaakt/gemonteerd?
Wat heeft hij daarvoor gedaan of wat heeft hij aangeschaft?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2009 16:23 #2 door Hotel 317
Beantwoord door Hotel 317 in topic Handkappen
Acrebis heeft handkappen die gemaakt zijn voor stevigheid, met daarop inderdaad losse afneembare spoilers voor tegen de wind. zijn wel twee schroefjes i.p.v. 1, maar dat overleef je wel...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2009 23:58 #3 door marc Lenssen
Beantwoord door marc Lenssen in topic Handkappen
barkbusters

Prachtige handkappen en ze hebben nu ook een set voor de dero......

Ik blijf maar terug komen op die Honda twins... :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2009 09:17 #4 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Handkappen
Ik hou gewoon de standaard Honda kappen erop. Meer wind in de zomer is fijn, maar als je eenmaal rondvliegende hommels en opspattend grind in volle 'vlucht' tegen je knuisten hebt gehad (mijn XLV750R heeft 'af fabriek' geen handkappen), leer je ze extra waarderen....  :P

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2009 21:21 - 18 okt 2009 21:23 #5 door manoman2
Beantwoord door manoman2 in topic Handkappen
Ik maak me sterk dat die kappen van de gs niet pas te maken zijn. Ik heb al eens een setje van de 1100/1150 gs op een alp gehad. Ook op een TDM trouwens.  Handige Harry's moet dat lukken. Je moet alleen een knelbevesting in het stuureinde maken. Is best te doen.  Het enige nadeel, en dat moet je wel even uitvogelen voor je die Duitsers de pegels overmaakt, is dat je mogelijk beperkt wordt in je stuuruitslag. En dat is het niet waard.
gr
Hans

Koeien roepen boeh!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.069 seconden