- Berichten: 807
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ja dat is wel duidelijk Erik. De vloeistof is blauw groen van kleur en smaakt zoet. Er kwam ook bij het afpersen een hele straal uit nadat ik het eerst had dicht gestopt met een stukkie kauwgum. Op internet kan ik er niets over vinden en ook een duidelijke weergave van het koelsysteem is niet te vinden.Is dat gaatje geen afwateringsgat vanaf de ruimte tussen de nokkenastunnels waar de bougie zit? Als de motor op z'n zijstandaard staat zou daar nl regen/waswater kunnen blijven staan. Als daar KV uit komt is er wel wat aan de hand..
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Nog even verder zitten denken ;D Weet iemand of de koelvloeistof slangen boven langs de cilinders lopen. Als daar dan het lek zit of een losse klem verklaart dat alles.Is dat gaatje geen afwateringsgat vanaf de ruimte tussen de nokkenastunnels waar de bougie zit? Als de motor op z'n zijstandaard staat zou daar nl regen/waswater kunnen blijven staan. Als daar KV uit komt is er wel wat aan de hand..
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
MMhhh zou ook nog kunnen. Heb net ook info ingewonnen bij een monteur, die denkt ook aan een lek ergens boven tussen de cilinders :-\Het is hetzelfde blok als in de FireStorm.
Hier heb ik er wel iets over kunnen vinden. Is wel in het Engels....
http://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=190
Schijnt dus een `seal` te zijn dat te vervangen is na demontage van de koppeling. Heb er destijds niets van gezien, misschien dat Ad hier meer over weet.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Nog even verder zitten denken ;D Weet iemand of de koelvloeistof slangen boven langs de cilinders lopen. Als daar dan het lek zit of een losse klem verklaart dat alles.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
[]Nee, dat hoeft daar niet in, het is echt het afwatering kanaal vanuit de bougie schacht.Vandaag samen met Jeroen :-* het probleem opgelost. Het bleek een haarscheurtje te zijn > , waarschijnlijk in de wand van het afwatering kanaal. Het schijnt dat de Yamaha R1 er ook veel last van heeft gehad en dat de importeur toen dit www.liqui-moly.nl/o/productinfo/01810_p00.pdf goedje voorschreef.hoort er in dat gat geen slangetje te zitten?dat die verloren is mischien?[/]
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Das goed nieuws, william ;D
En nu ff de eerste 2 jaar geen problemen meer, toch ??? ;D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.