Hepco & Becker koferrek verschil

26 aug 2020 11:10 #1 door Ercan
Hepco & Becker koferrek verschil werd gestart door Ercan
Goedendag,

Ik heb een vraag over pasvorm van de H&B koferrekken voor de varadero. Heb ergens een bericht gelezen dat het moet passen maar wil het voor de zekerheid navragen aan mensen die er ervaring mee hebben. Ik wil namelijk een rek overnemen welke gemonteerd was op een 2004 SD02 model. Ik heb een SD01 99 model.

Transalp XL600v PD06 verkocht
Varadero SD01
Honda Rebel CMX 250

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2020 11:34 #2 door Diem
Beantwoord door Diem in topic Hepco & Becker koferrek verschil
Verschil tussen de 2004 en SD01 modellen weet ik niet maar mogelijk helpt een plaatje van mijn 2002 Dero met H&B rek?
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2020 20:26 #3 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Hepco & Becker koferrek verschil
Dat lijkt hetzelfde als het H&B rek op mijn 2004, maar of de bevestigingen onder het zadel ook hetzelfde zijn? Ik weet niet of je er zware koffers aan gaat hangen maar Honda heeft voor het originele kofferrek extra verstevigings buizen gemaakt die zitten vast aan het frame op de 4 gaten links en rechts bij je binnen spatbord en aan de andere kant ter hoogte van je voetsteun.
Als je op de website van H&B kijkt zie je dat het verschillende onderdeelnummers zijn voor SD01 en SD02, dus waarschijnlijk past het niet.

www.hepco.nl/contents/nl/p1291_HepcoBeck...02_zijkofferrek.html

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2020 09:35 #4 door Ercan
Beantwoord door Ercan in topic Hepco & Becker koferrek verschil
Bedankt voor jullie reacties, ik heb het inmiddels overgenomen en de bevestigingspunten zijn hetzelfde bedankt!

Transalp XL600v PD06 verkocht
Varadero SD01
Honda Rebel CMX 250

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.094 seconden