Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Het uitschakelen zou ik alleen doen als je een powercommander installeerd en de zak GOED af laat stellen door iemand die er verstand van heeft.
Die klep zit er puur voor de geluidskeuring in, hij gaat dicht vanaf iets hoger dan stationair en gaat bij +/- 3000 rpm weer open. Precies het toerengebied waar in gereden wordt met de geluidsmeting tijdens de typegoedkeuring.
Ik heb ergens in een topic een heel stuk erover geschreven inclusief vermogensgrafiek, bij mij was het resultaat verbluffend (Acrapovic SP-series slip-ons, K&N filter, Powercommander III, smoorklep verwijderd EN veel testwerk op de vermogensbank), Mapping in de Powercommander was dan ook geheel opnieuw gemaakt, van vanaf stationair tot volgas bij elke gasstand.
Resultaat was een Varadero die in z'n 2 op het gas heel makkelijk op het achterwiel wilde, vermogensgrafieken spreekt voor zich
In dit topic staat nog wel wat info:
www.honda-allroad.nl/forum/index.php?topic=1459.0
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.