Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hoi VFR rijder,
Voor wat betreft het 'rode' blok (de z.g. "HRC" versie): in Nederland is dit de enige serie geweest die formeel door Honda is gevoerd.
Deze "HRC" had een aantal pijnpuntjes... Zo was een XLV750R in 1983 (introductie op de Salon van Parijs) een fix stuk duurder (ca. 2.000-3.000 Gulden, zeg maar een dikke 1.400 €) dan een vergelijkbare BMW R80GS; terwijl er kwalitatief ook nog het een en ander op af viel te dingen...
Om de reputatie te redden, bracht Honda een 'publieke' versie uit, de 'Limited' met idd zwart motorblok en metalic lak en technisch op een paar punten verbeterd. Martin Visser weet er echt veel van af, volgens mijn informatie is deze 'Limited' versie alleen gevoerd in Frankrijk en Italië.
De XLV750R Limited die ik heb komt oorspronkelijk uit Frankrijk en is in 1985 op Nederlands kenteken gezet.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.