Nieuwe kleuren 2025

15 nov 2024 12:57 #1 door renATus
Nieuwe kleuren 2025 werd gestart door renATus
Voor 2025 komt Honda met nieuwe kleuren en een iets groter logo op de tank.
Het lijkt er op dat nu alle Transalp’s met goudkleurige tube-velgen geleverd gaan worden. Persoonlijk zie ik liever zwarte velgen. Jammer dat ze ook niet op tubeless velgen zijn overgegaan.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2024 16:06 - 16 nov 2024 16:07 #2 door Eric Goes
Beantwoord door Eric Goes in topic Nieuwe kleuren 2025
De zijtassen zijn wel stijlvol. Wat vindt je van de nieuwe neus Arthur?

18 nov 2024 23:43 #3 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Nieuwe kleuren 2025
Ik ben Arthur niet, maar heb wel óveral een mening over :P

Het klinkt gek, als je je Transalp nog maar ongeveer 6 weken in bezit hebt, maar ik moet een beetje wennen aan de nieuwe koplamp. Als hij brand vind ik het wel mooi, die 2 gescheiden lampen, maar als ‘ie uit is ziet het er wat iel uit :dry:
Ik zou ze graag een x naast elkaar willen zien. Maar voorlopig ben ik niet ontevreden met het ‘oude’ model ;)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

19 nov 2024 08:06 #4 door renATus
Beantwoord door renATus in topic Nieuwe kleuren 2025
Deze aardige Griek heeft een paar verschillen in beeld gebracht. Ook de koplampen

19 nov 2024 08:38 #5 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Nieuwe kleuren 2025
Ik ben Arthur wel en heb soms een mening :P, eigenlijk vind ik de nieuwe neus wat minder, minder eigen gezicht. Die tasjes zijn wel grappig maar ze lijken me erg klein. Ik vind de gouden wielen wel mooi, Godelein vind ze spuug lelijk... Maar wij tubless wielen laten maken bij Alpine, maar duurt paar maanden, dus nog even naar die gouden kijken. De nieuwe glanzende lak kleuren vind ik wel mooier dan het mat zwart en mat grijs. Wat ik me afvraag bij de 2025 Alp, hij zou nu voldoen aan strengere euro 5 norm maar het vermogen is nog steeds hetzelfde en de cilcinder inhoud is ook niet veranderd, zou hij nu nog armer afgesteld staan en niet lekker meer lopen. We gaan er ongetwijfelt wat over lezen in motor blaadjes.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

Tijd voor maken pagina: 0.087 seconden