Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
robgoesdakar schreef : Ik kwam ooit volgende tegen :
1 turn key on, then off, then on
2 turn throttle from 0 to full throttle three times
3 turn key off wait a few seconds
4 turn engine on and test.
Heb er zelf eigenlijk nauwelijks last van.
De uitleg die er nog bij kwam :
When Honda sets the throttle maps they are done with as many center spec parts as possible. Certainly the base calibration maps were set with a center spec TPS. When the project is moved to mass production there will be variations in the spec of the TPS for each bike. This relearn procedure is telling the ECU what is the actual zero throttle and full throttle of your specific TPS hardware.
Dit was overigens voor een heel ander model, maar als de uitleg correct is, dan zou het zomaar op elke honda motor van toepassing kunnen zijn.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
