Optie 1 kun je zo duur maken als je wilt. Wil je een technisch goede motor, dan zal het wel mee vallen en kun je er gewoon op rijden. Alleen is hij dan cosmetisch niet meer je van het. Als je ook cosmetisch wil aanpakken inclusief poeder coaten e.d. dan moet je eigenlijk zelf heel zeker weten dat je op deze motor nog jaren door wilt rijden, want de kosten die je er dan in steekt ga je er nooit meer uit halen. Ook al doe je heel veel zelf.
Optie 2. Als ik de staat zo lees, mag je in je handen klappen als je er €750,= voor gaat krijgen.
3...., technisch in orde maken en rijden dus...... En dat kan eventueel met zelf (mee) sleutelen zowel bij Ad (Sprundel, waffie hier op het forum) of bij mij (Alphen a/d Rijn)
En ik mis nog optie 4: zelf uit elkaar halen en in onderdelen verkopen. Dat levert meer op dat in zijn geheel verkopen
Keuzes, keuzes, keuzes..... die zul je zelf moeten bepalen. Iemand die heel handig is zal zeggen opknappen, iemand die alles moet uitbesteden zegt verkopen. Het is dus net wat jij denkt en voelt bij deze motor en wat je de komende jaren verwacht er mee te gaan doen.
Als ik lees dat hij al 4 jaar onder een hoes staat, dan ben je er aan de ene kant wel aan gehecht, maar is het rijden er op geen hals zaak, anders was hij al wel opgeknapt.