Winddeflectors voor Afrika twin crf 1100

17 mei 2026 13:10 #1 door Biker000
Winddeflectors voor Afrika twin crf 1100 werd gestart door Biker000
Ben sinds een paar weken de gelukkige eigenaar van de crf1000. En ja mijn ogen hadden een tijdelijke mallfunction want ik heb deflectors besteld voor de 1100crf.
Ik stuur ze niet terug maar bied ze hier aan. Kijk maar wat je ervoor wil geven.

Toch wel een hele fijne fiets hoor ben er superblij mee. Ik ben begonnen met een Transalp uit 96 en heb deze jaren later ingewisseld voor een at 750 de beste fiets ooit. Helaas door een heupbreuk was het zadel een strijkplank waar ik na 50 km vooral staande de rit volbracht. Deze ingewisseld voor een Varadero van 2003 en ook daar heel veel jaren mee gereden. Maar ja door een ander ongeval kon ik amper meer schakelen en de excuses om niet te rijden werden hoger. En nu een fiets van 2016 met crf. Heb er in enkele weken al 2000+ km op zitten waanzinnig. Anyway terug naar de winddeflectors bied maar wat en hou aub rekening met verzendkosten. Dan stuur ik ze op.

Het is niet de bestemming, maar de motorreis waar het om gaat.
-Transalp XL600v
-Africa Twin RD07
-Varadero 1000
-Afrika Twin crf 1000
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2026 21:56 #2 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Winddeflectors voor Afrika twin crf 1100
Hallo welkom op dit forum. Balen zo'n vergissing maar kan gebeuren. Veel plezier met je CRF ik beleef er ook veel plezier aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.160 seconden