STN - StammTisch Noord

25 juli 2012 11:34 #1241 door jbm
Beantwoord door jbm in topic STN - StammTisch Noord

. Maar je bent natuurlijk welkom om mee te gaan en een PB roadbook voor ons te maken! Dank voor je aanbod!  ;


Ik bied helemaal niks aan, heb net twee roadbooks voor Drenthe Allroad + verharde variant gemaakt en met dank aan Mense was er een gps variant.
Bij mij is de volgorde andersom, eerst een goed roadbook , dan pas een gps variant.

gr Jan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2012 12:37 #1242 door Mense
Beantwoord door Mense in topic STN - StammTisch Noord
Jongens, jongens,
wie zouden er nu de Groningen rit gaan uitzetten en wat is het gebruik qua routebeschrijving.
Nog even en ik rij de route, Jan maakt het roadbook en de uitzetters zitten thuis.
Indien jullie de route op 5 augustus kunnen en willen voorrijden, en dan wel graag vertrekken om een uur of 10 a 11, dan rij ik mee en laat de Garmin de track opnemen, die ik vervolgens ter beschikking stel, niet meer niet minder.
Ik heb mij heel bewust even afgemeld voor de Groningenroute, die ik overigens een aantal jaren met veel plezier heb uitgezet, incl. roadbook overigens, maar ik was a. een beetje uitgedacht m.b.t. de leuke weggetjes en b. was ik bezig met een andere brommer.
Bernard, ik ben er zelfs van overtuigd dat de Transalpclub leuker is dan welke club ook, maar gezien blijkbaar de meerderheid stellig vasthoudt aan het slechts toelaten van Honda All roads, blijft mij slechts, zij het met tegenzin, het vertrek, want je kent mij voldoende dat ik niet ergens lid blijf, waar ik slechts op een enkele ""open"" rit wordt ""geduld"".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2012 13:07 #1243 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord
Wil alle medewerking verlenen, maar zoals Kaatje ook al aangeeft... voor 14:00 uur gaat ons de 5e simpelweg niet lukken.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2012 13:40 #1244 door Mense
Beantwoord door Mense in topic STN - StammTisch Noord
Nou, medewerking?
Jij en Peter zijn toch de uitzetters? Of heb ik het nou verkeerd?
Heb de 5e in de namiddag iets anders voor, dus vanaf 14.00 u. wordt de tijd voor mij gewoon te krap.
Meld me derhalve bij dezen dan maar af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2012 14:36 #1245 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord

Nou, medewerking?
Jij en Peter zijn toch de uitzetters? Of heb ik het nou verkeerd?
Heb de 5e in de namiddag iets anders voor, dus vanaf 14.00 u. wordt de tijd voor mij gewoon te krap.
Meld me derhalve bij dezen dan maar af.


Jammer, hebben inmiddels een alternatief. Je blijft natuurlijk welkom om mee te gaan mochten je plannen veranderen.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2012 17:02 #1246 door Peter
Beantwoord door Peter in topic STN - StammTisch Noord
Op 5 augustus 14.00 uur ben ik beschikbaar. Ook op de dag van de rit zelf ben ik er gewoon.
Er is slechts 1 voorbehoud en dat is: IJs en weeën dienende. Dus als het sneeuwt of wanneer de vliezen breken ben ik er niet bij.

(Toen ik werd gevraagd voor de Grunn-rit had ik nog geen bevalling gepland.)


Zullen we dan maar vastleggen:
Voorrijden Grunn-rit als stamtoafel activiteit
Zondag 5 augustus 14:00 uur Mulders Motoren.


Ik dank u allen voor het meedenken en voor de mee- en tegenwerking  ;) .

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2012 08:33 #1247 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord

Op 5 augustus 14.00 uur ben ik beschikbaar. Ook op de dag van de rit zelf ben ik er gewoon.
Er is slechts 1 voorbehoud en dat is: IJs en weeën dienende. Dus als het sneeuwt of wanneer de vliezen breken ben ik er niet bij.

(Toen ik werd gevraagd voor de Grunn-rit had ik nog geen bevalling gepland.)


Zullen we dan maar vastleggen:
Voorrijden Grunn-rit als stamtoafel activiteit
Zondag 5 augustus 14:00 uur Mulders Motoren.


Ik dank u allen voor het meedenken en voor de mee- en tegenwerking  ;) .


Deal! (niet die vliezen overigens, daar heb ik niets mee te maken...  ;D 8) )

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2012 09:37 #1248 door Rudolf
Beantwoord door Rudolf in topic STN - StammTisch Noord
Bernard; de navigatiebestanden van de laatste editie van de Grote Omloop van de Veenkoloniën zijn naar je onderweg via electronische postduif.

Of ik op je uitnodiging in ga om zondagmiddag 5 augustus mee te rijden laat ik afhangen van het weer. Een plezierritje in de regen rijden is aan mij niet besteed....

Dus indien ik er om 14:00uur niet ben, rijd ik niet mee. Jullie hebben sowieso de navigatiebestanden dus het komt vast wel goed, dus misschien tot ziens op 5 augustus. 8)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2012 11:12 #1249 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord

Bernard; de navigatiebestanden van de laatste editie van de Grote Omloop van de Veenkoloniën zijn naar je onderweg via electronische postduif.

Of ik op je uitnodiging in ga om zondagmiddag 5 augustus mee te rijden laat ik afhangen van het weer. Een plezierritje in de regen rijden is aan mij niet besteed....

Dus indien ik er om 14:00uur niet ben, rijd ik niet mee. Jullie hebben sowieso de navigatiebestanden dus het komt vast wel goed, dus misschien tot ziens op 5 augustus. 8)


Tnx! U are welcome. Zelfs met de Blade!  ;)
We gaan de route overigens toch wat omgooien om de doublures in Pekela te voorkomen.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2012 20:49 #1250 door Rudolf
Beantwoord door Rudolf in topic STN - StammTisch Noord
Ik ga zondagmiddag niet mee met voorrijden, had niet gezien dat dan de Gamma racing day op het TT circuit gehouden wordt. Aangezien ik mijn neef tijden terug al had toegezegd om hier met hem heen te gaan, ga rijd ik dus niet met jullie mee. Alvast veel plezier met het voorrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2012 08:49 #1251 door Peter
Beantwoord door Peter in topic STN - StammTisch Noord

via electronische postduif


Hoe vaak moeten we jouw nog uitleggen dat we het hier gewoon over de 'e-meeuw' hebben.  :o

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2012 12:33 #1252 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord

Hoe vaak moeten we jouw nog uitleggen dat we het hier gewoon over de 'e-meeuw' hebben.  :o


;D ;)

Neem je neefje maar mee met ons. Is veel leuker. Incl het circuit... Maar of de Blade vv gravel nu zo'n succes wordt...  ;D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 11:58 #1253 door Peter
Beantwoord door Peter in topic STN - StammTisch Noord
Als er nog iemand zin heeft in een lekker tochtjes vanmiddag.....
Om 14.00 uur bij Mulders Motoren in Veendam voor het voorrijden van de Grunn-rit (dikke 130 km).

Goud man!

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 22:37 #1254 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord
Was een errug leuke stammtisch vanmiddag. Jammer dat er maar 4 motoren kwamen opdagen... Maar die maken natuurlijk de schade goed over 2 weken!  ;D

@ Mense... Toppie dat je toch tijd hebt kunnen vrijmaken!
@ Rudolf / Jeroen: tnx voor het her-berekenen van de 'defecte' *GPX track uit de Zümo. Hij liep écht perfect.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2012 11:00 #1255 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord
Beste allemaal,

Mochten jullie je nog niet hebben opgegeven, en hebben jullie tijd... Graag jullie aandacht voor onderstaande oproep. Het beloofd een mooie koers te worden in een verrassend gebied. Graag jullie aanmeldingen rechtstreeks bij rieks.poelman@hetnet.nl (zie Aan regel van dit berichtje en onderin dit mailtje). Dit zijn bij uitstek altijd de jobs waarvoor onze allroads zo geschikt zijn!

LET OP... je moet begin dit jaar een opfriscursus hebben gevolgd. Heb je dit niet, of geen geldig certificaat... maar wil je wel meedoen, neem dan met Rieks contact op voor eventuele opleidingsmogelijkheden. Dit is in de regel niet meer dan ff een powerpoint presentatie bijwonen op het politiebureau.

We zoeken nog zo'n 30 motoren (in totaal 60).


--
Bernard Stikfort,
Ommelanderwijk, NL


Oorspronkelijk bericht
Onderwerp: Inzet motoren
Van:      "Rieks Poelman" <rieks.poelman@hetnet.nl>
Datum:    Wo, 5 september, 2012 8:15 am
Aan:      Bernard Stikfort

Beste Bernard

Op 29 september wordt in het Lauwersmeergebied het NCK 2012 gehouden
(voorheen Hoogezand)

Rikus Sunderman heeft mij gevraagd motoren te benaderen. Voor sommige van
jullie zal dit een eerste oproep zijn, voor anderen een herhaalde
oproep.(via Peter Houttuin, inmiddels met vakantie)

We zijn 60 motoren nodig!

Oproep voor
NCK tijdrijden

Wanneer
Zaterdag 29 september

Voor wat
Begeleiden tijdrit clubteams.

Categorie C en B 30,3 km
Categorie A  42,1 km

Hoe laat

Van 11.30 uur tot 16.00 uur

Vertrek/verzamelpunt
Willem Lodewijk van Nassau Kazerne
Strandweg 21
9974 SM Zoutkamp

Aanwezig zijn om 10.00 uur

Vergoeding
Ja, ( + lunchpakket + warme hap)

Meer informatie, routes e.d. zie: www.nckwielrennen.nl/
Geef even per omgaande bericht als je mee kunt rijden.

Je kan mij bereiken via  Rieks.poelman@hetnet.nl
Of even bellen op 06-21541681

Rieks Poelman

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2012 22:16 #1256 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord
Voor alle TCN'ers die morgen het Lauwersmeergebied onveilig (eh, veilig...) maken...: HEEL VEEL plezier! De studie laat het voor mij helaas dit keer niet toe. Volgend jaar ben ik d'r weer bij!

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2013 08:35 #1257 door Peter
Beantwoord door Peter in topic STN - StammTisch Noord
Tijdens de Omloop van de Veenkoloniën kreeg ik (van BMW-rijders) nogal wat commentaar over mijn ongewassen modderige motor. Ik zou me moeten schamen voor zo'n vieze motor. Omdat ik me dergelijk commentaar natuurlijk erg aantrek en ik erg gevoelig ben voor dit soort opmerkingen heb ik maatregelen getroffen!

Vandaag ga ik als motorverkeersregelaar naar de Energiewachttour, etappe Winschoten en zal de eer van de TCN hoog houden. Ik heb de TCN-sticker op het achterspatbord namelijk schoongemaakt. Kunnen ze in ieder geval zien dat die gore Dero van een TCN-lid is.

8)

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2013 08:37 #1258 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic STN - StammTisch Noord
Hmmmm  vergeet niet even een zeemleren lap over de pletterpet te halen.

Dat glimt ook mooi tussen al die spetters  ;D ;D ;D

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2013 09:46 #1259 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord
Jajaja... Als de ENECO energiewachttour geen VROUWEN koers zou zijn, bleef die Dero van 'Aal Goud' net zo smerig als 'ie altijd is...  ;D
Aal Goud? Joa. Moar wat nait Goud is, is zilver...  ;D

Heb overigens ondanks de vette sneeuw en hagel GENOTEN afgelopen zaterdag. En nu écht overtuigd dat de Conti Trail Attack de allerbeste band is voor motoren als de Dero, ondanks de dichtgesneeuwde, bemodderde zandweggetjes heeft 'ie me geen enkele keer verrast. Snap écht die commentaar in de motorbandentesten niet dat de conti op nat wegdek 'iets minder' zou presteren. Absolute onzin...
A.s. vrijdag komen de Conti Trail Attack 2 er onder. Ben errug nieuwsgierig of het Conti is gelukt om een goede band, nóg beter te maken.
Ierland wordt over 3 weken mijn ideale testgebied (foto klusje voor een landelijk motorblad...  ;D Wat is er leuker dan vakantie? Idd... betaalde vakantie... sla ik graag het NTT voor over...) En aansluitend lkkr naar het 15e VCIM in Wales.  ;D

Gisteren de evaluatie gehad van de Grote Omloop. De KNWU jury was uitmuntend te spreken over de wijze waarom met name de motorverkeersregelaars hun job hebben geklaard; vooral gezien de barre omstandigheden.
We zoeken overigens altijd nog nieuwe motards. Liefhebbers kunnen altijd contact met mij opnemen via PM!


Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2013 13:08 #1260 door Peter
Beantwoord door Peter in topic STN - StammTisch Noord

Gisteren de evaluatie gehad van de Grote Omloop. De KNWU jury was uitmuntend te spreken over de wijze waarom met name de motorverkeersregelaars hun job hebben geklaard; vooral gezien de barre omstandigheden.
We zoeken overigens altijd nog nieuwe motards. Liefhebbers kunnen altijd contact met mij opnemen via PM!


Gisteren hebben we een hele zware dag in de Energiewachttour gehad. Niet door het weer, maar door allerlei andere zaken die een vlotte koers tegenwerkten. Zo was ik als voorrijder ineens de renners kwijt. Dat is niet zo erg, maar met de renners stond mij mede-voorrijder met portofoon achter een slagboom van een brug waar ik net overheen was. Half Winschoten stil gezet terwijl er geen renners aankwamen... Vervolgens verkeer op het parcours waarop de hele koers even stil is gelegd.

Vandaag draai ik even niet mee, want er moet ook nog wat werk worden gedaan. Morgen wel wil aan de rit: 's ochtends een tijdrit in mijn eigen dorp en 's middags een etappe in Appingedam. Zaterdag blijf ik weer thuis en zondag de finale in Groningen. Iedere dag ook te volgen op RTL7 (rond een uur of 6 geloof ik).

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden