Openingsrit zondag 17 maart (bij slecht weer 24 maart), reacties, etc

04 feb 2024 12:12 #1 door MartinW
De inschrijving voor de openingsrit is geopened. Meer informatie en aanmelden via:

transalpclub.nl/activiteiten/activiteite...ment/207-openingsrit

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2024 20:45 - 20 feb 2024 20:46 #2 door Jan van den Berg
Ik heb hulp nodig van iemand van jullie die in (de buurt van) Wageningen woont. Ik laat de rit daar over een stukje weg lopen waar de routeplanner slecht over wil en ik wil even weten of dat echt niet kan => reageer even als jij daar de weg weet.
O ja, ik heb de route al 2x gereden maar ik heb hem weer een stukje verlegd en als hij klaar is dan rij ik hem nog een keer.

een forum: je schrijft alsof je praat en het leest alsof het gedrukt staat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2024 11:18 #3 door Oldtimer
Kunnen we de route ergens downloaden ??

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2024 13:02 #4 door Jeroen
Ik voel me wel weer enorm ambivalent nu: vind het echt tof dat er een alternatieve datum is bij slecht weer (daar houd deze ouwe z@k idd niet zo van), maar dan is ook de inspectiedag in Sneek.... anyhow, zal maar even duimen voor mooi weer dan de 17e!

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2024 12:14 - 09 mrt 2024 12:14 #5 door MartinW
Jan heeft de route voorgereden en de track is nu te downloaden vanaf de site:
transalpclub.nl/activiteiten/activiteite...ment/207-openingsrit

(Je moet ingelogd zijn , anders zie je het bestand niet)!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2024 08:39 #6 door Lonneke
Via onderstaande link kom je op een website waar je de meeste afsluitingen en omleidingen kunt vinden
melvin.ndw.nu/public;sw=52.090000,5.4700...e=52.245000,5.820000

Daarnaast worden door Garmin en Tom Tom de afsluitingen ook in de route aangegeven. Zij maken gebruik van deze invoergegevens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2024 11:34 #7 door Jeroen
Hé, een vakgenoot gok ik! Wel een kleine toevoeging: mits de wegbeheerder de afsluiting(en) aangemeld heeft, of als het calamiteit is.

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2024 22:45 #8 door Lathum Uit
Een (premature) vraag:
Is er al een sentiment gaande bij de organisatie v.w.b. het weer, the weather?
Blijft zondag 17 maart staan of wordt in gedachten al bewogen naar een week later, zondag 24 maart?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 14:07 #9 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Openingsrit zondag 17 maart (bij slecht weer 24 maart), reacties, etc
We zijn op de lunchlocatie / eindpunt aangekomen :)


TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 14:58 #10 door Lathum Uit
Okay,,, ik kom eraan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2024 18:01 #11 door Goobi
Heerlijke eerste clubrit gereden met veel dijken en andere droge bochtige wegen. Bovendien heerlijk rustig dus lekker door kunnen rijden (dank Frank!). Tot slot een prima lunch met veel gezelligheid en daarna nog droog thuisgekomen ook. Jan (en Hanneke) nogmaals dank voor de organisatie. Topdag!

Transalp XL650V (2002) > Transalp XL700VA (2008) > Africa Twin CRF 1000L DCT (2019)
YouTube: bit.ly/36NiKLy

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2024 09:20 #12 door V-Twin
Ik weet niet hoe jullie terugkijken op de Openingsrit maar ik heb een top dag gehad. Mooie route, prima weer (ondanks de sombere voorspelling), goed gezelschap en top lunch. In tegenstelling tot Goobi niet helemaal zonder regen thuis gekomen. Vanaf Nieuwegein 30 minuten regen tot thuis maar wat deert dat. Met een goed pak en en een mooi club-event achter de rug kan ik daar niet zo mee zitten.
Op naar de Paasrit in Noord-Holland op maandag 1 april en dat is geen grap!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2024 21:18 #13 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Openingsrit zondag 17 maart (bij slecht weer 24 maart), reacties, etc
Ik vond het ook een topdag! Een schitterende rit, met onderweg prima weer, waardoor het onderweg niet heel erg druk was op de route met fietsers en wandelaars B)
Een fijne eind/lunch locatie inderdaad, het ‘twaalf uurtje’ van de kaart hebben wij omgedoopt tot ‘12 uur’, het was maw wel wat veel allemaal :P
Het concept van eerst de héle toertocht rijden en dan wat later en langer lunchen en lekker bijkletsen met iedereen, stond mij wel aan :cheer:

Ik had op de terugweg de laatste 10 minuutjes wat regen, had ik maar wat eerder moeten vertrekken hè ;)

Dank aan iedereen voor het organiseren, het rijden en de gezelligheid!

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100DDW
Tijd voor maken pagina: 0.088 seconden