- Berichten: 564
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Bij deze wordt je uitgenodigd Han, op voorwaarde dat ik op de Twin mag.Ik heb nog nooit op een Varadero gereden
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Wat een ..............van Sjef niet eens aankomen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
..en vervolgens ook wat aanpassingen gedaan aan de motor (nopjes, stuurverhogers, andere helm en pak) waardoor ik me steeds comfortabeler ben gaan voelen op/in onverhard terrein.
Nu vind ik het het leukste wat er is om te doen met de alp.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Offroad = [...] Staand rijden (verlaagd het zwaartepunt van de motor) [...]
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Zelf moet ik nog even wat mentale stapjes zetten voordat ik zonder problemen mijn TA 'neerleg' tijdens offroad ritjes... :
Maar daarna ga ik trappelend de BAT enzo doen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Bij deze wordt je uitgenodigd Han, op voorwaarde dat ik op de Twin mag.
Heb ik ook nog nooit gedaan
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Er is een verschil met het wiskundig/natuurkundig zwaartepunt: Het massamiddelpunt wordt hoger, maar de kracht op op een punt dichter bij de grond. Dus het koppel waardoor de motor omvalt lager. ER VAN UIT GAANDE DAT JEZELF RECHT OP BLIJFT!Als je zit rust een groot deel van je lichaamsgewicht op het zadel, relatief hoog dus.
Als je gaat staan dan rust nagenoeg je hele gewicht op de voetsteuntjes, erg laag dus.
En juist dat verlaagt het totale zwaartepunt van motor + rijder
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dat 'neerleggen' probeer je juist te voorkomen.
@brombeer: wie weet gaat het ook nog zover komen. Ik droom al regelmatig over sahara's, steppes en olijke bospaadjes
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Je moet juist afleren daar bang voor te zijn. Dat hoort erbij. Bij offroaden mag dat.
Er is een verschil met het wiskundig/natuurkundig zwaartepunt: Het massamiddelpunt wordt hoger, maar de kracht op op een punt dichter bij de grond. Dus het koppel waardoor de motor omvalt lager. ER VAN UIT GAANDE DAT JEZELF RECHT OP BLIJFT!
Dat van dat staand rijden lees (noot: rij zelf geen all/offroad) begrijp ik ook niet helemaal. Is het idee dat je wat makkelijker de positie van het gezamelijke zp kan controleren (wat flexibeler bent qua stabiliteit)?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.