- Berichten: 175
Ik ben zelf niet weg van de V-Strom. Ik mis de fun-factor, die ik wél ervaar met mijn Twin. En tot nu toe wordt deze (mijn) emotie het meeste en het beste benaderd door de Ténéré XT660... :
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
2 jaar geleden met een Honda Magna van 600 euro begonnen. Simpel weg om te kijken of motorrijden nog leuk was. Ja was leuk, maar niet op een Magna.
Na lange zoektocht en veel proefritten kwam ik uit op 2 motoren die ik wel zag zitten. V-strom650 of XL700.
V-strom650.... 6 versnellingen, gaat harder, meer pk, betere tourer...etc..etc. Ach zal wel beter zijn dan de Alp.
En dan na overleg met Kathy toch gekozen voor de Alp.
Waaom? de FUN factor!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Nou, mij krijgen ze anders met geen stok op zo'n V-Strom, als het dan geld moet gaan kosten, dan liever een BMW F800 met zo'n ruige Scrambler ombouw van Touratech:-\ Goed punt... de misser van de eeuw... de VFR, een sport-tourer met een benzinetank van 18.5 liter?? Wat een flater... gedoemd om te falen, mag 't nog zo'n fijn motorblok hebben
...Sluit me aan bij de tendens van dit topic... Honda heeft de feeling met de klant verloren, denken dat wat dubbellaags plastic bodywork voldoende is om motorfietsen te verkopen maar presteren het nog niet eens om een versnellingsindicator in het dashboard te verwerken :
(Los van de discussie of zo'n gadget zinnig is, het kán in 2011 en ik vind 'm fijn )
Innovatie in motorblokken... hmm, nee... automatisch schakelen ja, maar zuiniger in verbruik... bekijk die nieuwe CrossCrapper maar >
Jammer Honda, ondanks dat een Alp niet verkeerd zal zijn... hij is zooo jaren 80... V-Strom 650 klinkt als een zinnig alternatief in deze barre tijden :-X
®
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
In de US zitten ze wel te smeken naar transalpen wegens niet verkrijgbaar daar, ze noemen ons daar The lucky Europeans.Ik hou het erop dat Honda zich op dit moment meer en meer op de BRIC landen aan het richten is. De Europese en Noord-Amerikaanse markten zijn zo goed als verzadigd.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Eigenlijk gaat dit ook al op voor alle huidige modellen.
Honda stopt daar al jaren niets nieuws in, en dat merk je aan de techniek.
Maar vooral aan de handelbaarheid van onze clubmotoren in vergelijking met die van de concurent.De alp is superhandelbaar maar mist vermogen en comfort, een varadero is comfortabel maar mist handelbaarheid dit alles in vergelijking met andere merken.
Honda bouwt nog steeds hele mooie en goede motoren, wij hebben alleen de pech dat ze het in een andere sector zoeken dan die waar onze interesse naar uitgaat.
Maar laten we er niet dramatisch over doen dit is de keuze van een wereldwijd megaconcern, laten wij ons eigen plan trekken.
Zolang je het nog naar je zin hebt op een van de clubmotoren lekker blijven genieten.
En daarna is er vast wel weer een motor bij jouw behoefte op dat moment te vinden. En daarbij is het motorplezier denk ik belangrijker dan merk, type of kleur.
Groet Hans
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.