Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hij heeft er niets mee te maken dan.
Grunneger, zeuren dat doen we hier in Nederland schijnbaar graag
Maar wat is er mis mee als iemand een andere mening heeft? Ik ben er geen voorstander van om bepaalde geposte stukjes te verwijderen, mits ze echt tegen de regels ingaan. Dan nog is het denk ik beter om de persoon even ter verantwoording te roepen. Zomaar iets verwijderen zonder uitleg dat lijkt wat op de praktijken die een aantal jaren geleden nog normaal waren in de oostblok landen, alleen lezen en schrijven wat de geleerde regeringslijders goed vonden voor de bevolking ;D met andere woorden, de mensen dom houden.
En waarom een apart forumonderdeel voor alleen leden? wil je daarmee iedereen verplichten om lid te worden, anders mag je niet mee zeuren?
Ik ben als niet Lid vaak hier te vinden en lees alleen wat voor mij belangrijk is en sommige discussies volg ik ook wel en vaak met interesse maar als je met iets zit en het moet allemaal per mail of brief gebeuren dan denk ik dat moderators het nog drukker gaan krijgen om alle mails te beantwoorden en, waarvoor heb je een forum?.
Dat dit alleen voor leden moet zijn lijkt me heel simpel. Leden mogen meepraten over de gang van zaken op dit onderdeel van de vereniging. Ben je geen lid, prima en van harte welkom, maar je hebt geen recht van spreken over de gang van zaken. Wil je dat wel, dan even een geeltje overmaken!
Dus betalen of mond houden.
Natuurlijk zijn ook hier veel leden (forumleden bedoel ik dan) die een mooie, positieve bijdrage doen over de onderwerpen die op dit forum in het algemene gedeelte besproken worden. Das overigens wel heel krom: je wilt wel over club-eigen onderwerpen meepraten, maar hebt geen € 25,- per jaar over (om wat voor reden dan ook) om ook daadwerkelijk draagkracht te creëren voor die faciliteit. Pleit overigens wél weer om dat donateursschap eens wat beter uit de verf te laten komen; kan me goed voorstellen, dat je geen contributie wilt betalen als je alleen maar in het Forum geïnteresseerd bent, en b.v. niet in clubactiviteiten of een clubmagazine.
Ja waarom lang blaffen als het ook kort kan.
Gewoon lekker kort vertellen waar het op staat, dan zo een lang verhaal neerzetten en als je bijna op het einde bent met lezen tot de ontdekking komt dat je niet meer weet waar het over gaat ).
Waar gaat het ook al weer over ;D
Nou over dat geeltje waar je eerder over sprak om lid te worden, en dit is gewoon mijn persoonlijke mening, als ik er iets mee op zou schieten om lid te worden dan zou ik het graag overmaken, maar ik zie er de meerwaarde niet van in.
als ik er iets mee op zou schieten om lid te worden dan ...
Nee dat durven ze nu niet meer Neet. Er is toch potjandikkeme recht op persvrijheid!Zooooww, wat een verhaal hee. Ik was allang klaar hoor.
Ik ga toch niet weg en zat ook niet op oorlog te wachten.
We hebben allemaal een mening en in het algemeen is het forum ok en de club zeker.
En eigenlijk begrijp ik best de moeilijkheidsgraad wat betreft het forumbeheer.
Maar nou ik dit is lees he, waarom is niet bijna alles verwijderd?
Nee hoor, laat maar. ;D
Nee dat durven ze nu niet meer Neet. Er is toch potjandikkeme recht op persvrijheid!
Of lul ik nu uit de vette nek ? >