Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ja, Motoport Amsterdam, prima assortiment maar sleutelen kunnen ze niet! Take and go, noem het maar! Ik haal net een bestelling op, orginele bouten voor mijn Transalp. "Heb je de bon, misschien?"; hij kan mijn order niet vinden. Natuurlijk heb ik de bon. R. Ruud uit Lijndrecht, wat heeft hij er mee te maken? Dat is niet mijn naam.
Betreft het sleutelen, heb ik hier drie teleurstellende herstel reparaties: ik had mijn sleutel verdraaid op de tank dop. nieuwe set besteld (weet je hoe duur dat is?!) Eindeloos wachten, het kan ze gewoon geen fuck schelen! Melden me dat hij klaar is. Dan laten ze me voor niets komen met ov. Ja sorry, de sleutels moeten ingevoerd worden. Controle van hun werk? Ho maar! Contact gaat aan maar hij start toch niet, test het Bitch! Visa versa terug, natuurlijk.
Twee: motor omgevallen in een storm. Nieuw stuur montage, ik mag hem op komen halen. "Is dit een nieuw stuur of een gebruikt?"; vraag ik want er staan allemaal beschadigingen op.
Drie: Een beurt, het is een gebruikte motor, maar komt niet bij hun vandaan, dus laat maar hangen: het remlicht! Bij ophalen blijft het branden! Oh even over het hoofd gezien? Weer mentaliteit! Slappe hap! Controleer je werk!
Drie reparaties en ze kunnen nog mijn naam niet vinden?! Ruud uit Lijndrecht, is niet mijn naam! Zo blijft het een kut zaak! Druk? Dan weet je wat je moet doen! Kun je nog meer verdienen! Moet ik helpen?
Michel van der Linden
Motoport Amsterdam review, motor review
dealer die me beter begrijp