Slechte ervaring met bepaalde motorzaken

05 mrt 2016 19:04 #101 door Njoy
Beantwoord door Njoy in topic Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
Ben nog redelijk nieuw in het motor wereldje, zodoende ook niet veel ervaring met verschillende motorzaken.

Heb wel erg goede ervaringen met Niwa motorservice in zwaagdijk.
ik ben daar erg goed geholpen met de aanschaf van; Helm, handschoenen en laarzen.
Ze hebben ook een hoop kleding enzovoorts voor de allroad rijder, iets wat je lang niet bij elke motorzaak hebt.



Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2017 18:18 - 05 mei 2017 18:46 #102 door Michel67
Beantwoord door Michel67 in topic Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
Ja, Motoport Amsterdam, prima assortiment maar sleutelen kunnen ze niet! Take and go, noem het maar! Ik haal net een bestelling op, orginele bouten voor mijn Transalp. "Heb je de bon, misschien?"; hij kan mijn order niet vinden. Natuurlijk heb ik de bon. R. Ruud uit Lijndrecht, wat heeft hij er mee te maken? Dat is niet mijn naam.

Betreft het sleutelen, heb ik hier drie teleurstellende herstel reparaties: ik had mijn sleutel verdraaid op de tank dop. nieuwe set besteld (weet je hoe duur dat is?!) Eindeloos wachten, het kan ze gewoon geen fuck schelen! Melden me dat hij klaar is. Dan laten ze me voor niets komen met ov. Ja sorry, de sleutels moeten ingevoerd worden. Controle van hun werk? Ho maar! Contact gaat aan maar hij start toch niet, test het Bitch! Visa versa terug, natuurlijk.

Twee: motor omgevallen in een storm. Nieuw stuur montage, ik mag hem op komen halen. "Is dit een nieuw stuur of een gebruikt?"; vraag ik want er staan allemaal beschadigingen op.

Drie: Een beurt, het is een gebruikte motor, maar komt niet bij hun vandaan, dus laat maar hangen: het remlicht! Bij ophalen blijft het branden! Oh even over het hoofd gezien? Weer mentaliteit! Slappe hap! Controleer je werk!

Drie reparaties en ze kunnen nog mijn naam niet vinden?! Ruud uit Lijndrecht, is niet mijn naam! Zo blijft het een kut zaak! Druk? Dan weet je wat je moet doen! Kun je nog meer verdienen! Moet ik helpen?

Michel van der Linden

Motoport Amsterdam review, motor review
 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2017 19:41 #103 door bartjanm
Beantwoord door bartjanm in topic Slechte ervaring met bepaalde motorzaken

Ja, Motoport Amsterdam, prima assortiment maar sleutelen kunnen ze niet! Take and go, noem het maar! Ik haal net een bestelling op, orginele bouten voor mijn Transalp. "Heb je de bon, misschien?"; hij kan mijn order niet vinden. Natuurlijk heb ik de bon. R. Ruud uit Lijndrecht, wat heeft hij er mee te maken? Dat is niet mijn naam.

Betreft het sleutelen, heb ik hier drie teleurstellende herstel reparaties: ik had mijn sleutel verdraaid op de tank dop. nieuwe set besteld (weet je hoe duur dat is?!) Eindeloos wachten, het kan ze gewoon geen fuck schelen! Melden me dat hij klaar is. Dan laten ze me voor niets komen met ov. Ja sorry, de sleutels moeten ingevoerd worden. Controle van hun werk? Ho maar! Contact gaat aan maar hij start toch niet, test het Bitch! Visa versa terug, natuurlijk.

Twee: motor omgevallen in een storm. Nieuw stuur montage, ik mag hem op komen halen. "Is dit een nieuw stuur of een gebruikt?"; vraag ik want er staan allemaal beschadigingen op.

Drie: Een beurt, het is een gebruikte motor, maar komt niet bij hun vandaan, dus laat maar hangen: het remlicht! Bij ophalen blijft het branden! Oh even over het hoofd gezien? Weer mentaliteit! Slappe hap! Controleer je werk!

Drie reparaties en ze kunnen nog mijn naam niet vinden?! Ruud uit Lijndrecht, is niet mijn naam! Zo blijft het een kut zaak! Druk? Dan weet je wat je moet doen! Kun je nog meer verdienen! Moet ik helpen?

Michel van der Linden

Motoport Amsterdam review, motor review


Hmm, mijn nieuwe twin komt hier vandaan en mijn ervaringen zijn goed, Opties netjes gemonteerd, goed geholpen, goede inruil prijs. zo zie je maar , ervaringen kunnen verschillen.

Ik ga wel extra opletten bij m'n eerste beurt en even kijken hoe 't verloopt...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2017 23:01 - 06 mei 2017 21:19 #104 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
Even een kleine noot:

ik wil best leren begrijpen dat een klant niet tevreden kan zijn maar vind het jammer dat dit topic soms(misbruikt) gebruikt wordt om zich te ventileren over misstanden zoals  een klant die ervaart.
Als er misstanden zijn  moet je deze beslist melden bij de persoon waarbij je dit gevoel hebt
Maar dit werkt alleen als een klant ook probeert te begrijpen dat de communicatie tussen het personeel onderling niet altijd vlekkeloos verloopt.
Ook zij zijn slechts mensen en hebben niet altijd de mogelijkheden zaken even snel op te pakken
ook zijn de onderlinge belangen tussen personeel en die van werkgever niet altijd van de zelfde orde.
sommige denken met je mee, andere doen dan niet

Maar  het komt ook  voor  dat klanten niet altijd duidelijk aangeven wat ze verwachten.
En hebben een vaak alleen oog voor hun eigen belang

Als je echter niet tevreden ben waarom dan toch terug blijven gaan.

het beste signaal is simpel

Ik ben niet tevreden en ik ga voor de toekomst naar een andere dealer die me beter begrijpt.

mvg ad mies

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2017 19:55 #105 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Slechte ervaring met bepaalde motorzaken

dealer die me beter begrijp


Ad,
Ik begrijp je niet  ;D 8)

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2017 20:16 #106 door GSXRed
Beantwoord door GSXRed in topic Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
Ik wil niet chauvinistisch zijn maar hier in Schijndel zit Huibers motoren.  TOP!!! Keuze zat en als je voor een onderdeeltje komt (zoals ik regelmatig wat nodig had voor mijn project)  dan zullen zij je altijd helpen! Mark (verkoop werkplaats)  is echt een topper, hij denkt met je mee en juicht projecten zoals de mijne juist toe. Of je nu met een gloednieuwe motor komt of met een oud hok... Daar weten ze hoe het werkt. Klant is koning en iedereen wordt correct geholpen. Al heb je 100Den vragen, service staat daar echt absurd hoog!

Overigens heb ik ook goede ervaringen met motoport Den Bosch, met name de twee heren achter de magazijn balie zijn super behulpzaam

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2017 20:28 #107 door Menno
Beantwoord door Menno in topic Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
Eensch over Schijndel: Topzaak!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2017 00:44 #108 door luwe
Beantwoord door luwe in topic Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
HANS IN ELBURG CLUB DEALER
NOG STEEDS ZEER TEVREDEN
GROTE BUURT EN BANDEN ALP 700  8)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2017 22:39 #109 door James Bond
Beantwoord door James Bond in topic Slechte ervaring met bepaalde motorzaken
Luwe: helemaal mee eens !!!! :)

TA700 uit 2008 (en een CB500 uit 2002)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.226 seconden