Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Zal me niks verbazen als die rommel nu ook in je buitenband zit. Ga maar lekker schoonmaken
De gel heeft zich door de lijm gevreten danwel geperst, en heeft de plakker doen wijken waardoor de band opnieuw leegliep.
Was dat ook Ad’s conclusie? Ik heb ooit bij Ad eens een workshop bandjes-plakken gedaan en toen bleek het nog niet mee te vallen een plakker er goed/permanent/luchtdicht op te krijgen :-\
Het léék goed geplakt, maar met een flink lucht er op kwam de plakker er tóch weer af
Kan het niet zo zijn dat jouw plakker gewoon niet goed vast zat? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat de lijm opgevreten word door de gel, maar ik sluit niks uit
Géén Ride-on voor de binnenbandjes dus! Bedankt voor het uitgebreid testen
Het zou kunnen wat je stelt maar ik zou zeker niet uitsluiten dat mogelijk de band te snel op spanning is gebracht en of dat de seal al via het grote ronde gat bij de nog niet volledig gevulkaniseerde plakker is gekomen en op die manier het chemisch proces heeft kunnen verstoren.
1x mis is voor mij nog geen bewijs dat het gaat zoals je nu verondersteld.
Ik zou je betoog daarom dus iets minder stellig stellen.
Nee ik heb geen aandelen RideOn en ik verwacht van deze post ook geen 'Buckler effect' maar toch iets genuanceerd zou geen kwaad kunnen tot dat ..........
Als ik trouwens naar de foto kijk dan lijkt dat grote ronde gat ook niet echt in het midden van de plakker te zitten maar wellicht is dat gezichtsbedrog maar ook dat zou mede van invloed kunnen zijn geweest onvoldoende vlees rondom het gat tov de de plakker.
(..) Ik zou je betoog daarom dus iets minder stellig stellen.(..) maar toch iets genuanceerd zou geen kwaad kunnen tot dat ..........
Nee het is rommel. Trigger schetst en concludeert juist. De band is al besmet door de slime die door het lek naar buiten is gekomen. Zitten allemaal gore additieven in die het te plakken rubber besmetten. Die biba kun je gewoon in de berm flikkeren.
Niet aan beginnen. Eigenlijk ook niet met een tubeless. Als die band er later af komt zit alles onder. Je monteur zegt het dan wel niet, maar vrolijk is die er niet van, dat kan ik je verzekeren. Kun je beter even leren een prop te steken, voor langs de kant van de weg.
Maar niemand luistert ooit naar me en dat is goed. Dan leer je uit gemakzucht gewoon geen band plakken of prop steken en neem je dat ook verder niet mee. Blijf je toch lekker tobben. Want dat is ook goed
Eigenlijk ook niet met een tubeless. Als die band er later af komt zit alles onder. Je monteur zegt het dan wel niet, maar vrolijk is die er niet van, dat kan ik je verzekeren. Kun je beter even leren een prop te steken, voor langs de kant van de weg.
Nee het is rommel. Trigger schetst en concludeert juist. De band is al besmet door de slime die door het lek naar buiten is gekomen. Zitten allemaal gore additieven in die het te plakken rubber besmetten. Die biba kun je gewoon in de berm flikkeren.
Niet aan beginnen. Eigenlijk ook niet met een tubeless. Als die band er later af komt zit alles onder. Je monteur zegt het dan wel niet, maar vrolijk is die er niet van, dat kan ik je verzekeren. Kun je beter even leren een prop te steken, voor langs de kant van de weg.
Maar niemand luistert ooit naar me en dat is goed. Dan leer je uit gemakzucht gewoon geen band plakken of prop steken en neem je dat ook verder niet mee. Blijf je toch lekker tobben. Want dat is ook goed
Heb jij die forumnaam zelf gekozen of heeft een moderator dat later voor je gewijzigd?