Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
...... Een ondertekende advertentie overeenkomst met één van onze oudste clubdealers ligt nog steeds - getekend en wel - bij (waarschijnlijk) de secretaris in de la - meerdere advertenties in een aantal Transalpers voor het seizoen 2011... Ik heb ze nog niet zien verschijnen in de Transalper. Wellicht heb ik er overheen gelezen?
...Nu, dat valt denk ik wel mee hoor. Die overeenkomst (één advertentie) is netjes doorgestuurd naar de nieuwe penningmeester en de factuur is intussen geïnd, waarvoor dank.
20 jrg. nr. mei/jun pagina 31.... maar ik kan het begrijpen dat je er overheen leest, nadat je net het artikel van de vorige voorzitter hebt gelezen over zijn historie bij de club. (leuk artikel trouwens)
Groetjes
Fred,
die ook nog steeds terugrekent naar guldens als hij wil weten of iets duur is of niet.
Zeur niet, ga rijden! Het is mannen-weer weer
En nogmaals... iemand adviseren om iedere 6.000 maar een onderhoudsbeurt te houden vind ik (buiten de garantieperiode) absolute kul. Eén keer per jaar is meer dan zat. Wil je het brood niet uit de mond stoten, Ad, maar aangezien het voor jou inkomsten zijn, is die uitspraak natuurlijk niet helemaal objectief.
de dag dat ik mijn lidmaatschap voor de TCN opzeg ga ik waarschijnlijk pas echt geld verdienen...
ps : de dag dat ik mijn lidmaatschap voor de TCN opzeg ga ik waarschijnlijk pas echt geld verdienen...
)
... je moet slim zijn als je niet de beurs van Daandus hebt..
En koop asjeblieft geen GS.. voor je het weet loop je daar de bezitters van bv een full options 2010 1200 Adv. uit te leggen waarom jij op een '94ér 1100gs rijdt :-X...dus dan geld voor een echte fiets. Gewoon een BMW GS...
Misschien goed als deze vereniging tijdens een ALV zou stemmen om topics na de battle op te ruimen of opschonen.
Denk dat als je de rotzooi uit dit topic knipt er een informatief Topic ontstaat.
we moeten 2 zaken uit elkaar houdenMaar wat vind jij beduidend duurder dan Ad .Laat alle slijtage onderdelen ong 20% duurder zijn dan een At
dan is dat op jaar basis ong 120 euro wat je met een Varadero meer kwijt bent.Is toch te overzien.
de verzekering is duurder
Natuurlijk zet ik mijn zinnen regelmatig wat TE kort-door-bocht neer. Als ik er niet van zou genieten zou ik het niet doen.
Stamgasten zijn gewend aan die brallerige lul.. nieuwelingen zullen er even aan moeten wennen.
Natuurlijk zet ik mijn zinnen regelmatig wat TE kort-door-bocht neer. Als ik er niet van zou genieten zou ik het niet doen.
Stamgasten zijn gewend aan die brallerige lul.. nieuwelingen zullen er even aan moeten wennen.
Het NTT terrein is ruim genoeg om mij te ontwijken; dus laat dat vooral niemand tegenhouden om te komen.
Danny toch...
Hoeveel geld heb ik dan? Reken mij dat eens voor, want zoals Erik stelt heb je geen flauw benul waar je over praat. Vind het niet echt netjes dit soort uitspraken te doen.
Inspraak zonder inzicht leidt tot uitspraak zonder uitzicht....
Ik zal het je precies vertellen: die hele verscheping heeft me 342 euro gekost, voor 2 motoren. Moet nog wel een euro of 8 bij omdat ik de afgetapte benzine heb weggeven aan m'n vader, dus da's precies 350 euro!
En dan nog: een AT naar de USA verschepen kost je geen cent! Kun je klauwen met geld aan verdienen! (moet je 'm daar wel verkopen... of ruilen voor een gloednieuwe 990Adventure).
Blijkbaar lees je 't clubblaadje niet eens! ???
Dit soort stomme uitspraken maken dat ik vorig jaar m'n lidmaatschap opgezegd heb, om dit vervolgens ongedaan te maken nadat Rob voorzitter werd en ik Bram erg waardeer om z'n inzet voor 't clubblad.
Bovenstaand bericht getuigd natuurlijk van een mega-ego; nieuwelingen moeten maar wennen aan je??
Ik dacht dat de core business van de TAclub was om mensen samen te brengen, en nieuwe leden te helpen in hun zoektocht naar goedkoop motorplezier (wat voor motor dan ook ).
Dit soort gejank kost leden ! Rijd gewoon allemaal de motor die je leuk vind, en huil niet over kosten of wat beter zou kunnen zijn! Probeer mensen eens te motiveren, door bijvoorbeeld tips te geven hoe ze goedkoop met hun Hondaatje kunnen blijven rondrijden... Er gaat geen week voorbij dat ik geen mailtje krijg 'ergens uit het land' over die klotebrandstofpomp; prachtig toch? Uiteindelijk willen we allemaal 'tzelfde: een gezellig clubje met handige info, lachen, en de centjes in de broekzak houden.
Mocht je het echt nodig vinden om te horen dat je de beste/goedkoopste/stoerste motor hebt: ga d'r dan lekker mee reizen! Krijg je allemaal motorvraagjes en kindjes die d'rop willen zitten!
PS Ik ruil volgende week de Varadero in voor een Africa Twin.
handplaatswerkboek